کد خبر: 21257 | زمان مخابره: 17:29:00 - شنبه 28 دی 1392 | بدون نظر | |

تاکسی های غیرفعال کرمان شناسایی و جریمه می شوند

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان از جریمه تاکسی های غیرفعال به ویژه در مسیر فرودگاه کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز،محمد مهدی نژاد گفت: تاکسی های مسیر فرودگاه در واقع به عنوان اولین افرادی که با مسافران داخلی و خارجی برخورد می کنند به نوعی معرف کرمان و فرهنگ این شهر هستند لذا باید حقوق مسافران را به طور کامل رعایت کنند.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه ای که از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی صادر شده است با تاکسی های غیرفعال در شهر برخورد می شود.

مهدی نژاد اذعان داشت: طرح آمارگیری و نظرسنجی به زودی برای اطلاع از فعالیت و کیفیت خدمت رسانی تاکسی ها در کرمان اجرا می شود.

وی گفت: در این طرح تاکسی‌های کم‌ کار شناسایی و تاکسی‌های ویژه و فعال به مرور زمان جایگزین این تاکسی‌ها می‌شوند تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

مهدی نژاد از تاکسی های غیرفعال خواست هرچه سریعتر فعالیت خود را آغاز کنند و افزود: به تاکسی های غیرفعال در مرحله اول تذکر داده می شود و در صورت بی توجهی در مرحله دوم از سرویس‌های خارج از شهر محروم می شوند.

این مسئول تصریح کرد: این افراد در مرحله سوم ضمن لغو تعهد، جریمه شده و در نهایت نیز تاکسی های غیرفعال سلب امتیاز شده و به صورت گردشی درمی آیند.

مهدی نژاد در ادامه گفت: به زودی تعدادی صندوق صدقات سیار در تاکسی‌های کرمان به منظور جذب کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی گفت: ۲۰۰ دستگاه تاکسی آژانس و ون برای سامان‌دهی سرویس مدارس شهر کرمان اختصاص یافته است.

مهر

انتهای پیام



ارسال نظر


آخرین خبرها