کد خبر: 29841 | زمان مخابره: 13:07:41 - سه شنبه 26 فروردین 1393 | بدون نظر | |

هم‌زمان با روز ارتش؛ اردوی راهیان نور دریایی ویژه اصحاب رسانه استان کرمان برگزار می‌شود

هم زمان با روز ارتش، جمعی از اصحاب رسانه استان کرمان با حضور در کاروان راهیان نور دریایی؛ با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در نبرد دریایی آشنا می‌شوند.

به گزارش نشانه نیوز، به دنبال برگزاری یادواره شهدای نیروی دریایی استان کرمان در مورخ ۱۳ آذر ماه سال گذشته تحت عنوان “دریا دلان کویر”، اصحاب رسانه حاضر در مراسم از فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی درخواست برگزاری اردوی راهیان نور دریایی را نمودند.

این درخواست با موافقت امیر دریادار حبیب الله سیاری مواجه گشت و ایشان قول برگزاری اردو را به اصحاب رسانه دادند.

به دنبال پیگیری‌های انجام شده و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان؛ این اردو فردا چهارشنبه ۲۷ فروردین با حضور جمعی از اصحاب رسانه و همچنین گروهی از بسیجیان فعال در امر برگزاری یادواره‌های شهدا؛ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ کاروانیان پس از حضور در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام واقع در ورودی موزه دفاع مقدس کرمان و تجدید عهد با آرمان‌های والای شهدا عازم سیرجان شده و ضمن بازدید از پایگاه دریایی سیرجان، اقامه نماز و صرف ناهار، عازم بندرعباس خواهند شد.

گشت دریایی و شنیدن خاطراتی از نبردهای دریایی و چگونگی نبرد ناوهای ایران و امریکا در دوران دفاع مقدس و جنگ نفت‌کش‌ها؛ با توانمندی‌های دریایی نظام جمهوری اسلامی آشنا می‌شوند.

لازم به ذکر است در این کاروان جمعی از اصحاب رسانه اعم از مدیر مسئول؛ سردبیر؛ خبرنگار؛ عکاس و مدیران پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان حضور خواهند داشت.
این اردو دو روزه بوده و کاروانیان به حول و قوه الهی روز جمعه ۳۰ فروردین در کرمان خواهند بود.

منبع هجرت

 



ارسال نظر


آخرین خبرها