کد خبر: 29993 | زمان مخابره: 8:28:20 - یکشنبه 31 فروردین 1393 | بدون نظر | |

عکس/کوچک‌ تر‌ین اسیر سوری

به تازگی پایگاه‌های اجتماعی اینترنتی گروه‌های مسلح سوری با افتخار تمام تصویری از کوچک‌ترین اسیر خود در منطقه «ریف شمالی لاذقیه» را منتشر کردند که با موج گسترده‌ای از انتقادات مواجه شد.

به گزارش نشانه نیوز، به تازگی پایگاه‌های اجتماعی اینترنتی گروه‌های مسلح سوری با افتخار تمام تصویری از کوچک‌ترین اسیر خود در منطقه «ریف شمالی لاذقیه» را منتشر کردند که با موج گسترده‌ای از انتقادات مواجه شد.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود، کوچک‌ترین اسیر گروه‌های مسلح تروریستی کودک خردسالی است که بیش از ۲ تا ۳ سال ندارد و آنگونه که در تصویر آمده او بر زمین نشسته و لوله تفنگ چند تروریست به سوی وی نشانه رفته است.

این تصویر را یکی از صفحات اینترنتی سلفی تکفیری منتشر کرده و منتشر کننده آن در توضیح این عکس نوشته که وی از حامیان ارتش آزاد است و این «کوچک‌ترین اسیری است که از طوایف ارمن نزد ما وجود دارد».

انتشار این تصویر با جار و جنجال و واکنش‌های بسیار علیه این گروه‌ها و عناصر تروریستی مواجه شده و برخی نیز درباره درستی یا نادرستی آن ابراز تردید کرده‌اند.

فارس نیز آنچه را که در این خصوص منتشر شده در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و قضاوت را به آنها می‌سپارد، اما یادآور می‌شود که این گروه‌ها و عناصر همان‌هایی هستند که در طول بیش از ۳ سال بحران سوریه از ارتکاب هیچ جنایتی علیه ملت سوریه به ویژه زنان و کودکان آن دریغ نکرده و بارها شاهد کشتارهای فجیع آنها در این خصوص بوده‌ایم.

منبع مناظره



ارسال نظر


آخرین خبرها