کد خبر: 30016 | زمان مخابره: 8:45:03 - یکشنبه 31 فروردین 1393 | بدون نظر | |

بیمارستان بی استحکام در جیرفت را در یابید

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با قدمت ۵۰ سال، استحکام لازم را ندارد و کمبود فضای فیزیکی برای بیماران مشکلاتی ایجاد کرده است.

 به گزارش نشانه نیوز به نقل از ایرنا، فرج اله عارفی در بازدید از بیمارستان آیت اله کاشانی جیرفت افزود: کمبود نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت که به یک معضل تبدیل شده مشکلاتی را در این دانشگاه و سایر مراکز بهداشتی و درمانی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در جنوب استان کرمان با وجود یک میلیون نفر جمعیت یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان وجود ندارد.

عارفی گفت: تاکنون توزیع عدالت در بخش سلامت در جنوب کرمان رعایت نشده است که در سفر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری که در آینده نزدیک به استان کرمان انجام می شود، مشکلات و مسایل این حوزه منتقل خواهد شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشستی که با حضور مدیران حوزه سلامت انجام شد، مقرر گردید تا مشکلات بخش بیمه خدمات درمانی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد بررسی و مرتفع شود.

عارفی با اشاره به مستقر بودن سردخانه نگهداری اجساد شهرستان جیرفت در بیمارستان آیت الله کاشانی گفت: با توجه به اینکه زایشگاه در کنار این سردخانه قرار دارد، بایستی این سردخانه به مکانی دیگر منتقل شود.

در این بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت باید کرد.

شهرستان جیرفت با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت دو بیمارستان آیت الله کاشانی و امام خمینی (ره) را دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها