کد خبر: 30044 | زمان مخابره: 14:57:11 - یکشنبه 31 فروردین 1393 | بدون نظر | |

آغاز ثبت نام طرح سراسری حفظ قرآن کریم در پلیس کرمان

 رئیس عقیدتی سیاسی پلیس کرمان گفت: ثبت نام طرح حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان انتظامی و خانواده محترم آنان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام “سید علی مهدوی نسب” گفت:عنایت ویژه ائمه علیهم السلام به حفظ آیات نورانی قرآن کریم و تاکید فرماندهی معظم کل قوا(مدظل)مبنی بر نهضت حفظ قرآن کریم و تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی افزود: بر این اساس ، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با استعانت از خداوند متعال به فرمان مقام معظم لبیک گفته و طرح سراسری حفظ قرآن کریم به تمامی رده ها ابلاغ شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس کرمان بیان کرد: در این طرح پیش بینی شده ۱۵۲۰ نفر از کارکنان ناجا در کرمان حافظ کل و یا جزء قرآن کریم را حفظ کنند.

وی اظهار داشت:این طرح مورد استقبال هیئت رئیسه پلیس استان قرار گرفت و پس از دریافت طرح ،سریعا شورای عالی قرآنی فرماندهی انتظامی استان به ریاست معاون هماهنگ کننده و معاونان زیر مجموعه،تشکیل شد و نسبت به اجرای این طرح اقدامات مربوطه را انجام داد.

حجت الاسلام مهدوی نسب گفت: ،کارکنان فرماندهی انتظامی استان و اعضای خانواده آنان می توانند برای ثبت نام در این طرح سراسری و حفظ جزء سی ام قرآن کریم به دارالقرآن ها و دفاتر عقیدتی سیاسی پلیس مراجعه کرده و ضمن ثبت نام ، از برنامه ها و کلاس های این طرح مطلع شوند.

وی اظهار داشت: ثبت نام در این طرح تا پایان اردیبهشت ۹۳ ادامه دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس کرمان گفت: انشاءالله در پایان سال آزمون توسط هیئت داروان از حافظان گرفته می شود و در صورت قبولی ،جوایزی از سوی فرماندهی محترم ناجا به آنان اهدا خواهد شد.

 نسیم صبا



ارسال نظر


آخرین خبرها