کد خبر: 30208 | زمان مخابره: 15:11:41 - سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 | بدون نظر | |

سپاه نماد ارزشمند ظرفیت های انقلابی مردم ایران است

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با انتشار بیانیه ای به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه پاسداران نمادی ارزشمند از ظرفیت های انقلابی مردم ایران است.

 به گزارش نشانه نیوز،این بیانیه به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران نماد ارزشمندی از ظرفیت های انقلابی مردم ایران برای ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب و مزدوران آنها در طول عمر خود بوده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزت و افتخار را پیشه راه خود ساختند تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی، جهادی و معنوی، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا کنند.

این بیانیه تصریح کرد: موفقیت های امروز کشور مرهون مقاومت و ایثارگری های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و ازخودگذشتگی شهیدان والامقامی است که با جانفشانی های خود، امیدهای فراوانی را بین دوستداران نظام در سراسر جهان ایفا کردند.

این بیانیه افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دوم اردیبهشت، روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و برای تمامی پاسداران سلحشور استان کرمان سرافرازی، سربلندی و توفیق صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحت منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت می نماید.



ارسال نظر


آخرین خبرها