کد خبر: 30233 | زمان مخابره: 13:15:21 - چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 | بدون نظر | |

در دیدار مدیران سایت های خبری استان با مدیر کل ارشاد عنوان شد؛ سایتها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان انتقاد را لازمه کار رسانه ها ذکر کرد.index

به گزارش نشانه نیوز، فرشید فلاح مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جمع مدیران پایگاه های خبری- تحلیلی با اشاره به اهمیت فعالیت سایتها و رسانه های مجازی، گفت: صدای شکستن ابزارهای سنتی در زمینه اطلاع رسانی به گوش می رسد و ابزارهای نوین جایگزین شده است.

وی با بیان اینکه امروز با بکارگیری سایهای خبری می توان صدای مردم کرمان را در سراسر کشور منتشر کرد، گفت: با ویژگی منحصر بفرد تکنولوژی جدید دیگر کسی نمی تواند، ادعا کند که صدایش شنیده نمی شود.

فلاح ادامه داد: سایتها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و حتی می توانند در عرصه های بین المللی هم اطلاع رسانی های بسیار موثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه جای خالی مطالب تحلیلی در زمینه موضوعات مختلف در نشریات مشهود است، گفت: امیدواریم رسانه های استان کرمان به این مقوله بیشتر بپردازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید آستانه تحمل برای انتقاد افزایش یابد، گفت: رسانه ها در این زمینه باید پویاتر عمل کنند و نقدهای مفید و سازنده در نشریات خود داشته باشند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: افزایش امر به معروف و نهی از منکر حمایت همه فعالان فرهنگی منجلمه اصحاب رسانه را می طلبد تا با همکاری نهادهای دولتی بتوانیم این امر مهم را در جامعه گسترش دهیم.

فلاح اظهار داشت: در سالی که با نام فرهنگ مزین شده است، باید بتوانیم گام های موثری برای رسیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم.

وی همچنین ایجاد شورای حل اختلاف برای رسانه ها را مهم و ضروری ذکر و تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با ایجاد این شورا خدمات موثری را به اصحاب رسانه ارایه دهیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها