کد خبر: 35130 | زمان مخابره: 15:22:27 - سه شنبه 31 تیر 1393 | بدون نظر | |

یادواره استانی ۷۰ شهید روستای نمونه گنجان برگزار می شود

 استاندار کرمان بر لزوم هر چه با شکوهتر برگزار کردن یادواره شهدای روستای گنجان به عنوان روستای نمونه ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش نشانه نیوز،مسئول روابط عمومی ستاد یادواره شهدای روستای گنجان اظهار داشت: در راستای تجلیل از ایثار و فداکاری مردم ولایتمدار و شهید پرور روستای گنجان؛ یادواره ۷۰ شهید این روستا با تاکید آقای رزم حسینی استاندار کرمان به صورت استانی برگزار می شود.

محمد حسینخانی افزود: روستای گنجان در شهرستان رابر اولین روستای نمونه در بحث ایثارگری در استان کرمان و دومین روستای نمونه در کشور می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از آن جا که مردم متدین و سلحشور این روستا در دوران دفاع مقدس با تمام توان حضور یافتند و ۷۰ شهید و ۲۲۰ جانباز تقدیم نمودند؛ می طلبد که یادواره ای در خور شأن شهدا و ایثارگران آن برگزار گردد.

حسینخانی ابراز نمود: در نشستی که با استاندار کرمان در این خصوص برگزار نمودیم؛ ایشان بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن این یادواره تاکید نمودند و اظهار نمودند که یادواره استانی برگزار شود.

وی از فضاسازی و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی به همین مناسبت در کرمان و رابر خبر داد و گفت: مسئولین رابر نیز در جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا و ادای تکلیف نسبت به خون پاک آنها برای برگزاری این یادواره تلاش می کنند.

حسینخانی از برگزاری این یادواره در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: خاطرات و وصایای این شهدای گرانقدر نیز برای تالیف کتاب در حال جمع آوری است.



ارسال نظر


آخرین خبرها