کد خبر: 35144 | زمان مخابره: 17:06:47 - چهارشنبه 1 مرداد 1393 | بدون نظر | |

کرمان مهیای برگزاری آیین روز جهانی قدس است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: استان کرمان مهیای برگزاری راهپیمایی با شکوه و با عظمت روز جهانی قدس است.

به گزارش نشانه نیوز،ˈمهدی صدفیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برنامه ریزی انجام شده و بکارگیری تمهیدات لازم در زمینه برگزاری آیین روز جهانی قدس در کرمان، افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته این آیین با حضور همه جانبه مردم در این استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بدون شک یکی از ابتکارات مهم امام خمینی (ره) روز جهانی قدس است و این روز منشاء بیداری اسلامی و مقاومت های ملت های مظلوم و ستمدیده در برابر قدرت های استکباری جهان است.

صدفی ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند روز قدس روز اسلام و پیامبر اکرم (ص) است و این روز متعلق به یک محدوده جغرافیایی و یک منطقه خاص نیست بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران عالم است.

وی گفت: با توجه به تحولات اخیر منطقه بخصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین جنایت های گروه های تکفیری در سوریه و عراق با حمایت و پشتیبانی رژیم صهیونیستی امسال نیز مردم متدین و ولایتمدار سراسر استان با اتحاد هرچه بیشتر و با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس ضمن اعلام پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام می دارند.

وی شعار محوری روز جهانی قدس در سال جاری را ˈتمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدسˈ اعلام کرد.

صدفی، گفت: راهپیمایی مردم کرمان روز جمعه سوم خرداد از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از محل چهارراه توحید (ارگ سابق) به طرف مصلای بزرگ امام علی (ع) و در همه شهرستان ها و بخش های استان نیز براساس وضعیت آب و هوایی و مکان های تعیین شده به طرف میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات ظالمانه صهیونیسم و استکبار جهانی نشان می دهند، افزود: امروز ردپای رژیم غاصب اسراییل در همه جنایات علیه مسلمانان مشاهده می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها