کد خبر: 35158 | زمان مخابره: 11:19:27 - پنجشنبه 2 مرداد 1393 | بدون نظر | |

تجلیل از مدیر کل اوقاف درجلسه شورای قضایی و اداری استان کرمان

در اولین جلسه مشترک شورای قضایی و اداری استان از حجت الاسلام محمد قاسمی زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به دلیل کسب سه دوره رتبه برتر کشوری تجلیل شد.

 

به گزارش نشانه نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان  در  جلسه مشترک شورای قضایی و اداری استان کرمان که در سالن آمفی تئاتر دادگستری استان کرمان برگزار شد، به روایتی از پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) در تفسیر آیه ” فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره و من یعمل مثقال ذره شرا یره “اشاره کرد که آن حضرت می فرمایند: حساب خداوند آنقدر دقیق است که اگر ذره ای از کار ما خوب و یا بد باشد، تشخیص داده می شود و آن عمل در روز قیامت برای ما تجسم پیدا می کند.
 

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تزکیه نفس و فرصتی برای تهذیب اخلاق است، خاطر نشان کرد: در همه احوال باید مراقب اعمال و رفتار و گفتار خود باشیم و در ماه رمضان باید بیشتر مواظبت کنیم.


امام جمعه کرمان با بیان اینکه اولیاء خداوند با آمدن ماه مبارک رمضان بسیار خوشحال و مسرور می شوند، گفت: امام سجاد (علیه السلام) خطاب به ماه رمضان می فرمایند: سلام بر تو ای ماه مبارک که هنوز نیامده بودی مشتاق آمدنت بودم و هنوز که نرفته ای نیز دلتنگت شدم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه راه و مسیر عدالت، راه امام علی (علیه السلام) است و باید در ترویج آن تلاش کنیم، تصریح کرد: قضاوت کار بسیار دشواری است و اجر آن هم فقط در نزد خداوند است.امام جمعه کرمان تصریح کرد: سختی و دشواری شغل انسان به هر اندازه بیشتر باشد، فضیلتش نیز بیشتر است

در این جلسه با اهداء لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید از حجت الاسلام محمد قاسمی زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به دلیل کسب سه دوره رتبه برتر کشوری تجلیل شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها