کد خبر: 35220 | زمان مخابره: 10:01:20 - یکشنبه 5 مرداد 1393 | بدون نظر | |

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: کشتار کودکان غزه نمونه بارز جنایات جنگی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشتار مردم به ویژه زنان و کودکان غزه نمونه بارز جنایات جنگی است،گفت:کشورهای آمریکایی و اروپایی‌ با حمایت از رژیم صهیونیستی می‌خواهند نام فلسطین از افکار عمومی حذف شود.

به گزارش کرمان فردا محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: شرایطی را در دنیا و منطقه شاهد هستیم که متأسفانه مظلومیت مردم فلسطین هر روز در افکار دنیا بیشتر واضح می‌شود و جنایات  و نسل کشی مسلمانان فلسطین و به ویژه منطقه غزه که اخیراً در اوج  عملیات و آماج حملات اسرائیل قرار گرفته، بیشتر می‌شود.

نگاه جمهوری اسلامی ایران نگاه حمایت از مظلوم بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در سال ۵۸ روز قدس را پایه‌گذاری کردند،  افزود: روز قدس روز حمایت مظلوم است و فارغ از اینکه این مظلومان، شیعه، سنی و دارای چه شرایطی هستند، نگاه ما نگاه حمایت از مظلوم بوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۶ دهه از زمان تشکیل رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد که شاهد وضعیت اسف‌باری در منطقه هستیم، تصریح کرد: کشورهای آمریکایی و اروپایی که از رژیم صهیونسیم حمایت می‌کنند خواهان این هستند که نام  فلسطین از افکار عمومی دنیا محو شود و کشور اسرائیل بتواند به خواسته‌های خود برسد.

پورابراهیمی با اشاره به گرامیداشت روز قدس، گفت: حضور ملت ایران در این روز به عنوان یک تکلیف دینی است و ما وظیفه داریم که از مسلمانان حمایت کنیم، زیرا در آموز‌ه‌های دینی ما به این امر نیز سفارش شده است.

نگاه به روز قدس با رویکرد حمایت از مردم مظلوم و دیپلماسی سیاسی در منطقه است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه ما به این روز با رویکرد حمایت از مردم و دیپلماسی سیاسی در منطقه است، افزود: باید بتوانیم حرکت و مسیر انقلابی خود را از طریق کشورهایی که با ما دوست هستند و از طریق کسانی که در هجمه مبارزه با دشمن قرار گرفته‌اند، در راستای حمایت از مظلوم و احیای تفکر اسلامی در منطقه ادامه دهیم.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه روز قدس متعلق به امام خمینی(ره) است، بیان کرد: نام فلسطین با نامگذاری این روز به نام قدس در دنیا خاموش نشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در منطقه غزه شاهد جنایت‌های به دور از انسانیت هستیم.

حضور مردم مسلمان در راهپیمایی سبب مقاومت ملت فلسطین و غزه شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهمیت روز قدس این است که ندای مردم فلسطین و غزه در گوش ما است، آنها معتقدند که اگر در جنگ کاری از دست کشورهای مسلمان بر نمی‌آید، ما را حمایت معنوی کنند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه حضور مردم مسلمان در راهپیمایی سبب مقاومت ملت فلسطین و غزه شده است، گفت: جنبش حماس و سایر تشکل‌های سیاسی با همین نگاه حمایتی جمهوری اسلامی که گسترش آن در منطقه و کشورهای اسلامی بوده، حیات گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این حمایت عمق حمایت استراتژی ما از مردم بی‌پناه فلسطین و غزه است.



ارسال نظر


آخرین خبرها