کد خبر: 35239 | زمان مخابره: 10:26:34 - یکشنبه 5 مرداد 1393 | بدون نظر | |

هزاران اسراییلی با برگزاری تظاهرات خواستار پایان دادن به جنگ با غزه شدند

هزاران نفر از ساکنان سرزمینهای اشغالی شنبه شب در شهر ˈتل آویوˈ با برگزاری تظاهراتی ضد جنگ، خواستار متوقف کردن حملات ارتش صهیونیستی علیه نوار غزه شدند .

 به گزارش نشانه نیوز، پایگاه خبری ˈالنشره ˈبه نقل از روزنامه صهیونیستی ˈهاآرتصˈ نوشت که هزاران تظاهرات کننده از ساکنان سرزمینهای اشغالی در تل آویو اکنون از ادامه جنگ علیه غزه هراس دارند و با شرکت در تظاهراتی خواستار بازگشت فوری سربازان از جبهه های جنگ شدند .

این پایگاه خبری با انتشار تصاویر جنایت های رژیم صهونیستی در نوار غزه افزود که مردم بسیاری از کشورها و از جمله کشورهای غربی و آمریکا دست به تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی زده و خواستار توقف فوری کشتار مردم غزه شدند .

بنابر اعلام مقام های رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۴۰ سرباز و افسر و نیروی نظامی رژیم صهیونیستی از جمله فرمانده تیپ نیروهای ویژه ˈگولانیˈ کشته شده اند و سربازان این رژیم وحشت زیادی از رویارویی با نیروهای مقاومت دارند به گونه ای که چند روز پیش رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ۱۵ سرباز برای اینکه به جبهه های جنگ در نوار غزه نروند ، اقدام به خودزنی کردند .

علاوه بر این، رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز نظامی به نوار غزه و پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت متحمل زیان های اقتصادی زیادی شده است، به گونه ای که بسیاری از شرکت های هواپیمایی غربی پروازهای خود به فرودگاه تل آویو را متوقف کردند و به همین دلیل اقتصاددانان رژیم صهیونییستی در مورد ادامه این شرایط شدیدا هشدار داده اند .

رژیم صهیونیستی از ۲۰ روز پیش دست به حملاتی وحشیانه از طریق هوا، دریا و زمین به نوار غزه زده است و تاکنون حدود هزار و ۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از شش هزار نفر دیگر را نیز زخمی کرده است .



ارسال نظر


آخرین خبرها