کد خبر: 35259 | زمان مخابره: 9:02:45 - دوشنبه 6 مرداد 1393 | بدون نظر | |

‌نماز عید فطر در امامزادگان شاخص کرمان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی واجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برپایی نماز عید سعید فطر در ۲۰ امامزاده شاخص استان کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام سید رضا فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اوقاف در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان استان، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر در محل آستان ۲۰ تن از امامزادگان شاخص استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جمع‌خوانی و تفسیر روزانه قران کریم، مسابقات پرسش و پاسخ  و نیز برپایی مراسم با شکوه لیالی قدر و مراسم اعتکاف در جوار امامزادگان کرمان برگزار شد.

معاون فرهنگی واجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان  از حضور ۱۰۰ مبلغ در جوار امامزادگان استان خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی در قالب طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان شاخص پاسخگوی روزه‌داران بوده‌اند.

حجت‌الاسلام فاطمی بیان کرد: در برنامه‌های هرساله مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان با آئین عطر افشانی و غبارروبی اماکن متبرکه توسط مومنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم وداع با ماه مبارک رمضان همراه با برپایی نماز با شکوه عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان واجب‌التعظیم در سراسر استان با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان خاطرنشان‌کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی در راستای  بالا بردن عظمت امامزادگان ،استفاده حداکثری از فضای معنوی حاکم بر امامزادگان عظیم‌الشان در مراسمات ملی و مذهبی است.



ارسال نظر


آخرین خبرها