کد خبر: 35281 | زمان مخابره: 15:05:03 - دوشنبه 6 مرداد 1393 | بدون نظر | |

نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در کرمان اقامه می شود

مسوول ستاد نماز جمعه کرمان، گفت: نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان و به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه می شود.

به گزارش نشانه نیوز،  حجت الاسلام ˈمهدی عرب پورˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نماز عید فطر ساعت هفت و ۳۰ دقیقه روز عید اقامه می شود.

وی با بیان اینکه آیین عید فطر از اذان صبح با اقامه نماز جماعت آغاز می شود، تصریح کرد: این آیین با تلاوت جزء آخر قرآن کریم، قرائت دعای ندبه، تذکرات و تکبیرات ادامه می یابد و با اقامه نماز عید پایان خواهد یافت.

وی گفت: اتوبوس های شرکت واحد از ساعت پنج صبح فردا (سه شنبه) آماده انتقال نمازگزاران در مناطق مختلف شهر کرمان به سوی مصلا هستند.

مسوول ستاد نماز جمعه کرمان، افزود: خیابان های اطراف مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان در محدوده طرح ترافیکی قرار دارد و این طرح نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در زمان برگزاری نماز و آیین عید سعید فطر اجرا می شود.

وی با تاکید بر پرداخت فطریه روزه قبل از اقامه نماز عید فطر، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ه)، موسسه خیریه بیماران خاص و سازمان بهزیستی فطریه روزه را جمع آوری می کنند.

حجت الاسلام عرب پور بیان کرد: واحدهای مستقر جمعیت هلال احمر نیز هدایای مردمی را برای کودکان و مردم غزه جمع آوری می کنند.

وی همچنین از نمازگزاران خواست به منظور شرکت در نماز عید سعید فطر زیرانداز و سجاده به همراه داشته باشند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: بیش از ۲۰ پایگاه در اطراف مصلای امام علی شهر کرمان آماده دریافت فطریه مردم مومن و خواجوی کرمانی هستند.



ارسال نظر


آخرین خبرها