کد خبر: 36433 | زمان مخابره: 8:48:29 - سه شنبه 4 شهریور 1393 | بدون نظر | |

ضرب و شتم طلبه‌ناهی از منکر درقم + تصاویر

 

جوان ۲۲ ساله ای به نام «ابوالحسن محمدزاده» شامگاه جمعه ۳۱ مرداد ماه توسط اراذل و اوباش به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

2540977_177

به گزارش نشانه نیوز، «ابوالقاسم محمدزاده» برادر این طلبه ناهی از منکر٬ درباره جزئیات این اتفاق اسفبار اظهار داشت: برادرم حوالی غروب در خیابان دختری را مشاهده میکند که توسط چند موتور سوار پسر مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود. ازاذل و اوباش در کحلی به آزار این دختر پرداخته بودند که مردم حضور داشتند ولی هیچکس جرات جلو رفتن نداشت.

 

وی افزود: در این میان٬ برادرم جلو رفته و مودبانه به موتورسواران تذکر داد و از آنان خواست تا از ایجاد مزاحمت دست بردارند. موتور سواران با تذکر برادرم از کار خود منصرف شده و می روند.ابوالقاسم محمدزاده خاطرنشان کرد: ابوالحسن به مسیرش ادامه می دهد که دقایقی بعد٬ موتور سواری در انتهای خیابان باجک قم٬ وی را مجبور به توقف میکند.

برادرم برای اینکه به موتور روبرویی برخورد نکند؛ به کوچه جنب خیابان می رود و به محض بازگشتن به خیابان اصلی٬ با اصابت ضربه ای به موتور سیکلتش، نقش بر زمین میگردد.

برادر این طلبه ناهی از منکر گفت: هنگامی که برادرم قصد شناسایی فرد ضارب را داشت، مرد درشت اندامی با ضربه ای محکم٬ وی را از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم قرار داد. پس از این اتفاق چشمانش تیره شده تا اینکه احساس سوزش از ناحیه دست میکند و پس از باز کردن چشمان٬ فردی را مشاهده میکند که درحال جویدن انگشت دستانش است(!). اکنون دست ابوالحسن چهار بخیه خورده و بینیاش شکسته است.

 

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها