کد خبر: 36483 | زمان مخابره: 15:03:41 - سه شنبه 4 شهریور 1393 | بدون نظر | |

ابتکار: مسائل زیست محیطی استان کرمان بررسی می شود

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: مسائل و مشکلات زیست محیطی استان کرمان در سفر امروز (سه شنبه) به این استان بررسی می شود.

به گزارش نشانه نیوز، ˈمعصومه ابتکارˈ در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران، هدف خود را از سفر به کرمان دیدار با مسوولان استانی عنوان کرد و افزود: در این دیدار قرار است پیرامون مسایل زیست محیطی با مسوولان کرمان مذاکره کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین امروز به منظور رسیدگی به معضلات زیست محیطی کرمان با حضور استاندار و مسوولان محیط زیست و اقداماتی که در سطح ملی در این زمینه باید انجام شود، برنامه داریم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امید است مشکلات، آلودگی ها و سایر موضوعات از جمله طبیعت استان که جنبه گردشگری دارد و معادن استان که می تواند بهتر مدیریت شود در این سفر مورد بررسی قرار گیرد.

ابتکار، به وجود سه هزار تن ضایعات آزبست در شهر کرمان اشاره و اظهار کرد: این مساله نیز مورد بررسی قرار می گیرد و امید است با همکاری مسوولان استان برای آن چاره اندیشی شود.

معاون رییس جمهوری در سومین روز از هفته دولت وارد کرمان شد.

دیدار با مدیران اجرایی استان، نشست با دانشگاهیان و سازمان های مردم نهاد، نشست با مدیران صنایع و فعالان اقتصادی، دیدار با کارکنان محیط زیست و نشست خبری از جمله برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان حفاظت محیط زیست به کرمان است.

ایرنا



ارسال نظر


آخرین خبرها