کد خبر: 36719 | زمان مخابره: 16:57:14 - شنبه 8 شهریور 1393 | بدون نظر | |

دهه ی کرامت ،زمینه ای برای شناخت سیره ی رضوی و گسترش فرهنگ آن در جامعه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: دهه ی کرامت ،زمینه ای برای شناخت سیره ی رضوی و گسترش فرهنگ آن در جامعه است.

به گزارش نشانه نیوز، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در گفتگو با تسنیم گفت:دهه ی کرامت، زمینه ساز ، شناخت سیره و فرهنگ رضوی است تا با گسترش آن ، این سیره و روشارزشمند راهی روشن را در برابر بشریت بگشاید.

ابراهیم جهانگیری با بیان اینکه دهه ی کرامت ، فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با ائمه اطهار (ع) و عمل به رهنمودهای آنهاست گفت: بایستی در جهت تبیین و آشنایی با این دهه و شناخت زندگانی ائمه معصوم تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی بر ترویج فرهنگ رضوی تأکید کرد و گفت : ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)از اهداف و اولویت های این دهه باشد.

جهانگیری از نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و گسترش سیره و روش رضوی گفت و افزود: معلمین و دانش آموزان به همراه اولیا گرانقدر می توانند نقش بسیار مهم و مؤثری در این زمینه داشته باشند.

از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)تا میلاد امام رضا (ع)دهه ی کرامت نامگذاری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

امید و آرامش در جامعه از مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید است

خبر دیگر اینکه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امید و آرامش در جامعه از مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید است.

ابراهیم جهانگیری با بیان اینکه هفته دولت با یاد شهدای گرانقدر همچون رجایی و باهنر گره خورده گفت: این دو شهید والامقام با سیره ، روش و منش خود توانستند نام جاودانه ای بر تاریخ انقلاب اسلامی بر جای گذارند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید گفت : خوشبختانه با تدبیر رئیس جمهور محترم ، آرامش در جامعه حاکم شده است این خود توانسته است امید و نشاط را نیز در جامعه بالا ببرد.

جهانگیری با توجه به برنامه های دولت یازدهم و شعار های رئیس جمهور محترم گفت: آموزش کاربردی ، پرورش متعادل و عزتمندی معلم از جمله برنامه های و فعالیت های مهمی است که در آموزش و پرورش استان کرمان به جد دنبال و پی گیری می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین به ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : مشارکت همه ی دستگاهها، نهادها و مردم در آموزش و پرورش می تواند این نهاد مقدسرا یاری نمایند،چرا که آموزش و پرورش به متعلق همگان می باشد و پیشرفت و تعالی آن نیز باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود.

وی افزود : با برنامه ریزی انجام شده در قالب پروژه مهر ، ان شاءالله مهری پرنشاط در سال تحصیلی جدید درابعاد آموزشی و پرورشی برای آینده سازان این مرزوبوم رقم خواهد خورد.

مشاور پرورشی وفرهنگی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان:

خدمتوکار درعرصه ی تعلیم وتربیت ،رمز ماندگاری شهیدان باهنر ورجایی بود

به گزارش نشانه نیوز، خبر دیگر اینکه، مشاورپرورشی وفرهنگی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان درمراسم صبحگاه اداری، اداره کلآموزش وپرورش استان کرمان گفت: خدمت وکار درعرصه ی تعلیم وتربیت ،رمز ماندگاریشهیدان باهنر ورجایی بود.

علی مختار آبادی ضمن تبریک دهه ی کرامت گفت:یکی از نشانه های کرامت آدمی احسان وخدمت رسانی به مردم است.

مختار آبادی ضمن اشاره به رشادت مردی وجانفشانی شهیدان باهنر ورجایی درعرصه ی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد:خدمت صادقانه به مردم سرلوحه ی برنامه های شهیدان رجایی وباهنر بود.

وی مکتبی بودن ،ولایی بودن،ارتباط باخدا ،اهمیت به بیت المال ،قاطعیت درکاروبرخورد بامتخلف ،زندگی ساده وبدون تشریفات را از مهم ترین خصوصیات اخلاقی شهیدان باهنر وجایی ذکر کرد وگفت:خدمت درعرصه ی تعلیم وتربیت رمز ماندگاری شهیدان باهنر ورجایی بود.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها