کد خبر: 36753 | زمان مخابره: 8:35:15 - یکشنبه 9 شهریور 1393 | بدون نظر | |

استاندار کرمان: ایران به برکت ولایت و وحدت، امن ترین کشور منطقه است

 استاندار کرمان گفت: شهیدان رجایی و باهنر برای کارآمدی نظام جان خود را فدا کردند.

724
به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم‌حسینی شامگاه شنبه در آئین گرامیداشت شهدای دولت و ۵۰۰ شهید کارمند استان کرمان افزود: برگزاری چنین مراسمی باید برای نسل امروز که انقلاب و جنگ را ندیده است، درس‌هایی داشته باشد.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی در اوائل پیروزی برای تثبیت خود، در جنگ داخلی با گروهک‌های منافق و در جبهه تجاوز نظامی صدامیان، هزینه‌های زیادی تقدیم و شهدای بسیاری داده است.

استاندار کرمان، خاطر نشان کرد: نسل امروز و جوانان عزیز ما باید از شهدایی که بدون حق ماموریت و بدون چشمداشت به جبهه رفتند، درس بگیرند و بدانند این انقلاب خیلی هزینه داشته است.

رزم‌حسینی اظهار نمود: این هفته که هفته دولت است، دولت تدبیر و امید اراده کرده که کارآمدی خود را به دنیا نشان دهد.

وی افزود: شهدا از ما استمرار حکومت اسلامی در جغرافیای خاورمیانه را می‌خواهند که تبلور آن در توانمندسازی مردم، ارتقاء سطح رفاه عمومی، فرهنگ عمومی، دینداری است.

استاندار کرمان تصریح کرد: دشمنان از جنگ نظامی بر علیه ما نتیجه نگرفتند چرا که ستون محکمی به نام ولایت با مردمی فطرتا دیندار در کشور داریم.

وی گفت: دشمن به دنبال این بود که بگوید مجلس و دولت بعد از انقلاب ناکارآمد هستند.

رزم‌حسینی افزود: اگر شهدا بودند، برای خلق ثروت و کمک به محرومین تلاش می‌کردند.

استاندار کرمان تاکید کرد: امروز به یمن ولایت و وحدت، امن‌ترین کشور خاورمیانه را داریم.

وی افزود: شهدا نرخ بیکاری بالا و دین‌گریزی جوانان را از ما نخواستند باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس جوانان در جهاد نظامی شرکت کردند، امروز هم جوانان در جهاد اقتصادی شرکت کنند.

رزم‌حسینی، ظرفیت‌هاو گنج‌های موجود در استان رابسیار بالا دانست و گفت: با این پتانسیل باید زمینه کار و اشتغال را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه به لطف الهی در کشورمان امنیت پایدار حاکم است، افزود: شهدا الگوی ما هستند و نسل اول انقلاب فداکاری‌های زیادی کرد.

در این آئین از تمبر مزین به تصاویر شهیدان رجایی و باهنر با حضور خانواده شهید باهنر رونمایی شد.(هجرت)

عکس از محمدجواد کیانی

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها