کد خبر: 36770 | زمان مخابره: 11:22:43 - یکشنبه 9 شهریور 1393 | بدون نظر | |

با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) صورت می پذیرد؛ برگزاری جشنواره ” زیر سایه خورشید” در چترود کرمان

در آستانه ولادت با سعادت حضرت رضا (ع) و با حضور خادمان حرم ملکوتی امام هشتم جشنواره ” زیر سایه خورشید” در چترود کرمان برگزار می شود.

به گزارش نشانه نیوز، ثارالله انکوتی دبیر ستاد برگزاری جشنواره ” زیر سایه خورشید” چترود با بیان اینکه در دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت حضرت رضا (ع) ، چترود کرمان به حضور خادمان حرم امام هشتم شیعیان جهان رضوی می شود، گفت: این جشنواره برای سومین سال متوالی با همکاری نهاد های فرهنگی در بخش چترود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دهه کرامت و برگزاری جشنواره ” زیر سایه خورشید” بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه است، افزود: چهار نفر از خادمان حرم رضوی بهمراه روحانی اعزامی از مشهد مقدس برای برگزاری جشنواره ” زیر سایه خورشید” در چترود روز سه شنبه یازده شهریور در این منطقه حضور پیدا می کنند.

انکوتی دیدار با خانواده شهید سلطانی، حضور در آرامگاه پروفسور حسینی از چهره های ماندگار کشور بهمراه استقبال مردم در روستای سردر و شرکت در نماز جماعت مسجد جامع شهر کاظم آباد بهمراه مولودی خانی را برخی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این حضور عنوان کرد و گفت: مهمترین برنامه خادمان حرم امام رضا (ع) حضور در جشن بزرگ ” زیر سایه خورشید” در روستای ده زیار است.

وی با اشاره به اینکه این جشن با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبری از مشهد مقدس و مداحی و مولودی خوانی سید جواد حسینخانی و اجرای حسن بابایی روز سه شنبه ۱۱ شهریور ، از ساعت ۸ شب در مسجد جوادالائمه روستای ده زیار برگزار می شود، خاطر نشان کرد: جشن بزرگ “زیر سایه خورشید” در روستای ده زیار با برافراشتن و اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا (ع) توسط خادمان حرم امام هشتم همراه است.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره ” زیر سایه خورشید” چترود، توزیع بسته های نمک و نبات متبرک رضوی به شرکت کنندگان به قید قرعه و ده ها جایزه ارزنده از جمله کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس را از دیگر برنامه های این جشن دانست و گفت: در این مراسم صلوات خاصه حضرت رضا (ع) توسط خادمان حرمش قرائت می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها