کد خبر: 36800 | زمان مخابره: 14:08:55 - دوشنبه 10 شهریور 1393 | بدون نظر | |

باید دلالان و واسطه گران از صنعت فرش شهرستان راور حذف شوند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زحمت فراوان تولید کنندگان فرش در راور، گفت: باید دلالان و واسطه گران از صنعت فرش شهرستان راور حذف شوند.

 

به گزارش نشانه نیوز، دکتر محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مراسم انتخابات انجمن فرش شهرستان راور که با اقبال عمومی بافندگان فرش در این شهرستان برگزار شد، گفت: تشکیل انجمن ها در هر حوزه برای پی گیری مسائل مربوط به همان حوزه به صورت تخصصی است.

وی با اشاره به تشکیل انجمن های پسته و خرما در استان توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان و موفقیت های ایجاد شده در این انجمن ها، افزود: انجمن فرش نیز باید مشکلات و موانع پیش روی تولید کنندگان فرش را بصورت ویژه پی گیری و برطرف نماید.

پورابراهیمی با بیان اینکه بدلیل عدم چرخه های تولید در اقتصاد کشور بسیاری از زحمات تولید کنندگان به هدر می رود، خاطر نشان کرد: مردم شهرستان راور به شدت از قیمت خرید فرش گلایه مندند.

وی با اشاره به اینکه قیمتی که از تولیدکنندگان خرید می شود تا قیمت اصلی فروش آن در بازار بسیار کم است، گفت: انجمن فرش باید برای حذف واسطه گران و دلالان از صنعت فرش برنامه جدی داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین تهیه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و با قیمت مناسب، توسط انجمن فرش را خواستار شد و افزود: به راحتی می شود با تعامل با قطب های فرش در کشور و ایجاد هم افزایی به تولیدکنندگان فرش در راور کمک کرد.

وی تصریح کرد: اگر اعضای انجمن با نیت خالص و با هدف ارتقای توانمندی های راور به میدان بیایند، در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و توسعه صنعت فرش در این شهرستان هستیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها