کد خبر: 36803 | زمان مخابره: 14:14:43 - دوشنبه 10 شهریور 1393 | بدون نظر | |

پروژه ۸ میلیارد تومانی میدان شهدای کرمان کلید می‌خورد

شهردار کرمان گفت: پروژه ۸ میلیارد تومانی میدان شهدای کرمان با عنوان طرح ۶ دروازه به‌زودی کلید می‌خورد.

به گزارش نشانه نیوز، ابوالقاسم سیف‌اللهی پیش از ظهر امروز در نشست برسی پروژه‌های شهری کرمان گفت: پروژه هشت میلیارد تومانی میدان شهدای کرمان با عنوان طرح شش دروازه دو ماه آینده کلید می‌خورد.

وی بیان داشت: کف‌سازی بازار سرپوشیده کرمان در راستای پروژه‌های شهری شهر کرمان اجرایی شد و اقدامات لازم با نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفت.

شهردار کرمان ادامه داد: کف‌سازی بازار مظفری و قدمگاه بازار کرمان هم توسط شهرداری کرمان و سایر دستگاه‌های مرتبط از پنجم شهریور ماه در حال انجام است و به مدت ۲۰ روز اجرایی می‌شود.

سیف‌اللهی عنوان کرد: طرح مرمت بازار مظفری کرمان توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهایی شده و طی شب در حال انجام است و سرعت خوبی دارد.

وی از نهایی شدن طرح شش دروازه میدان شهدای کرمان با حضور نمایندگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خبر داد و یادآور شد: این طرح در محدوده حریم بازار تاریخی کرمان اجرا می‌شود و میدان شهدا از وضعیت فعلی در می‌آید.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه مناقصه برای انتخاب پیمانکار طرح شش دروازه میدان شهدای کرمان انجام می‌شود، ادامه داد: این طرح طی دو ماه آینده کلید می‌خورد.

سیف‌اللهی اعتبار پروژه شش دروازه میدان شهدای کرمان را ۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: ۴ میلیارد تومان اعتبار این طرح توسط شهرداری کرمان و ۴ میلیارد تومان هم توسط استانداری کرمان تامین می‌شود و مدت اجرای طرح یک سال است.

وی اضافه کرد: شهرداری کرمان در میدان ارگ هم بخش عمده‌ای از پروژه مرمت و بازسازی این میدان را پیش برده و طرح خوبی اجرا شده است و المان‌های جالبی برای میدان ارگ دیده شده است.

شهردار کرمان گفت: پروژه‌های کوثر، گودال خشت‌مال‌ها، بهار رضوی و تله‌کابین از دیگر طرح‌های شهری در شهر کرمان هستند که توسط شهرداری کرمان با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها