کد خبر: 37642 | زمان مخابره: 13:30:34 - پنجشنبه 20 شهریور 1393 | بدون نظر | |

واحدهای حامی حقوق مصرف کننده در کرمان معرفی شدند

 واحدهای تولیدی و صنعتی برتر حامی حقوق مصرف کننده در استان کرمان معرفی شدند.

  به گزارش نشانه نیوز به نقل از ایرنا، نخستین همایش اعطای گواهینامه و تجلیل از واحدهای تولیدی و صنعتی حامی حقوق مصرف کننده در استان کرمان روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تولیدکنندگان و صنعتگران در تالار ذغال سنگ کرمان برگزار شد.

این همایش را سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با هدف ترویج فرهنگ حمایت از حقوق مصرف کننده برگزار کرد.

دبیر اجرایی همایش تجلیل از واحدهای حامی حقوق مصرف کننده در کرمان گفت: ۱۲ واحد صنعتی در این همایش گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت می کنند.

علیرضا عسکری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با ایرنا افزود: همایش اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان تا سال گذشته به صورت کشوری و در تهران برگزار می شد و امسال نخستین بار این همایش به صورت استانی در کرمان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بعد از اعلام فراخوان برگزاری همایش اعطای گواهینامه حمایت از مصرف کننده برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان کرمان برخی از واحدهای صنعتی برای شرکت در این همایش نام نویسی کردند.

وی با اشاره به استقبال نکردن واحدهای خدماتی استان کرمان به دلیل آگاهی اندک در مورد این همایش، گفت: بعد از بررسی شرایط واحدهای صنعتی در کمیته فنی همایش، ۱۲ واحد صنعتی مشمول دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شدند.

عسکری، از رعایت استاندردهای لازم در تولید کالا یا ارایه خدمات، اطلاع رسانی شفاف در مورد کالا یا خدمات، قیمت عادلانه و شفاف سازی نحوه صحیح مصرف کالا به عنوان نمونه ای از موارد مد نظر به عنوان حقوق مصرف کنندگان کالا و خدمات نام برد.



ارسال نظر


آخرین خبرها