کد خبر: 37675 | زمان مخابره: 14:58:50 - شنبه 22 شهریور 1393 | ۳ نظر | |

داوطلبان در صورت تکمیل ظرفیت مرحله اول قبولی را از دست نمی‌دهند/ اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اواخر شهریور

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان ارشد دکتری نگران قبولی نباشند، چنانچه اقدام به تکمیل ظرفیت کرده‌اند، مرحله اول قبولی را از دست نمی‌دهند و نتایج آن در تاریخ ۲۶ شهریور اعلام می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: داوطلبان مقطع کار‌شناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد که توانستند در آزمون این دانشگاه قبول شوند، در صورت تمایل می‌توانند در تکمیل ظرفیت این دانشگاه شرکت کنند، چنانچه ثبت نام در این مقاطع از روز پنج شنبه ۲۰ شهریور آغاز و تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان نگران نباشند چرا که در صورت عدم قبولی در انتخابی که در مرحله تکمیل ظرفیت داشته‌اند، می‌توانند در‌‌ همان مرحله اول قبولی نیز در دانشگاه انتخاب اول خود حضور داشته باشند.

علوی فاضل در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه نتایج تکمیل ظرفیت چه زمانی اعلام می‌شود، افزود: نتایج تکمیل ظرفیت کار‌شناسی ارشد و دکتری در تاریخ چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین امکان تکمیل ظرفیت برای داوطلبان مقطع کار‌شناسی نیز فراهم شده که داوطلبان این مقطع از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور اقدام به تکمیل فرم تکمیل ظرفیت کردند و نتایج آن نیز در تاریخ ۲۹ شهریور ماه اعلام می‌شود.




۳ ديدگاه مطلب براي " داوطلبان در صورت تکمیل ظرفیت مرحله اول قبولی را از دست نمی‌دهند/ اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اواخر شهریور " ارسال شده است.

  1. بهاره گفت:

    انشالله که واقعا الوعده وفا باشد

  2. زهرا گفت:

    سلام پس چرا تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی با آزمون معلوم نمیشه ؟؟پس کی میاد تو سایت

  3. مینا گفت:

    سلام
    لطفا مشخص کنید نتیجه کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد کی معلوم می شه؟
    با تشکر

ارسال نظر


آخرین خبرها