کد خبر: 37897 | زمان مخابره: 15:27:47 - دوشنبه 24 شهریور 1393 | بدون نظر | |

جشنواره گردو در بافت کرمان برگزار می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بافت با بیان اینکه جشنواره گردو ۲۸ شهریورماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: باید در این جشنواره گردو ظرفیت‌های شهرستان بافت معرفی شود.

به گزارش نشانه نیوز، حمید منظری‌توکلی ظهر امروز در جلسه با کارشناسان سرشماری کشاورزی شهرستان بافت، اظهارکرد: کلاس‌های آموزشی این سرشماری از امروز آغاز می‌شود، زیرا کلاس‌های آموزشی زیربنای سرشماری هستند و سرشماری پایه و اساس تصمیم گیری برای کشور است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بافت، افزود: سرشماری کشاورزی با یک سال تاخیر انجام می‌شود و  باید نهایت سعی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن آن به کار بست زیرا این سرشماری برنامه‌ریزی برای توسعه کشور است.

منظری‌توکلی با بیان اینکه شهرستان بافت ۷۳۳ آبادی در دو بخش مرکزی و بخش خبر دارد، تصریح کرد:  بخش مرکزی این شهرستان چهار دهستان شامل فتح‌آباد، گوغر، کیسکان و بزنجان و  بخش خبر دو دهستان شامل خبر و دشتاب دارد که همه این دهستان‌ها و آبادی‌ها باید در پوشش سرشماری قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بافت، بیان کرد: در سرشماری‌های قبلی، شهرستان بافت حرف‌های بسیار برای گفتن داشته است و ما در تجربه سرشماری‌های گذشته تعصبمان را نشان دادیم و این سرشماری نیز به کامل‌ترین وجه پایان خواهد یافت.

منظری‌توکلی گفت:  با توجه به اینکه این سرشماری با تبلت انجام می‌شود دقت عمل در آن خیلی بالا است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بافت به برگزاری جشنواره گردو در ۲۸ شهریور ماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: جشنواره گردو، بلندگوی بیان ظرفیت‌های شهرستان بافت در استان و کشور است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت نیز در این جلسه اظهار کرد: آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی کلان برای کشور است و ما نیز از این آمار برای برنامه‌های شهرستان بهره خواهیم برد.

امید علیپور، اظهارکرد: ماموران سرشماری دقت داشته باشند که اطلاعات صحیح را جمع‌آوری کنند و شک و  شبهه‌ای بین دل مردم بوجود نیاید که به یارانه ربط پیدا کند.



ارسال نظر


آخرین خبرها