کد خبر: 38074 | زمان مخابره: 17:40:18 - یکشنبه 30 شهریور 1393 | بدون نظر | |

تندیس چشم انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام به استاندار کرمان اعطا شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، لوح تقدیر و تندیس چشم انداز این مجمع را به استاندار کرمان برای اقداماتش در حوزه اقتصاد مقاومتی اعطا کرد.

به گزارش  نشانه نیوز، ‘محسن رضایی’  در همایش نقش اقتصاد مقاومتی در توسعه منطقه ای در کرمان از تلاش ها و اقدامات ‘علیرضا رزم حسینی’ استاندار کرمان در عرصه اقتصاد مقاومتی بویژه شناسایی قوانین مزاحم توسعه تقدیر کرد.

استاندار کرمان در بدو پذیرش این مسوولیت ایده و طرح مثلث توسعه را مطرح کرد و کتابی با عنوان ‘مثلث توسعه ایده ای نو در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی’ بهمن ۹۲ از سوی استانداری کرمان منتشر شد.

نمایندگان دولت، نمایندگان مجلس و سرمایه گذاران سه راس مثلث توسعه هستند و ائمه جمعه نیز ناظران عالی این مثلث به شمار می روند.

جلد دوم کتاب مثلث توسعه اقتصادی با عنوان ‘موانع توسعه اقتصادی در بخش قوانین و مقررات’ نیز خرداد امسال از سوی استانداری کرمان منتشر شد.

استاندار کرمان همچنین با حفظ و تقویت وفاق سیاسی و همدلی در استان زیر چتر ولایت نوعی همگرایی و هم افزایی را برای توسعه همه جانبه و پایدار در این دیار بوجود آورده و امضای چندین تفاهم نامه سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی طی ماه های اخیر یکی از دستاوردهای این آرامش و ثبات سیاسی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین روز از سفر به استان کرمان عصر امروز به بم می رود.



ارسال نظر


آخرین خبرها