کد خبر: 38111 | زمان مخابره: 17:37:04 - دوشنبه 31 شهریور 1393 | بدون نظر | |

ماجرای کارت پایان خدمت بازیکنان مس شبهات فراوانی دارد

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان می‌گوید به بازیکنان تیمش پیغام فرستاده‌اند که خود را برای حضور در دو تیم نظامی هم‌گروه خود آماده کنند در حالی که این اتفاقات شبهات ضعیف‌سازی مس در مقابل تیم‌های مذکور را تقویت می‌کند.

 

به گزارش  نشانه نیوز، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان می‌گوید به بازیکنان تیمش پیغام فرستاده‌اند که خود را برای حضور در دو تیم نظامی نیروی زمینی و فجر سپاسی آماده کنند در حالی که این اتفاقات شبهات ضعیف‌سازی مس را در مقابل تیم‌های نظامی حاضر در این گروه تقویت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان این روزها بیشتر از آنکه به‌فکر حضور موفق تیمش در هفته‌های آغازین لیگ دسته اول باشد به دنبال حل و فصل مشکلات کارت پایان خدمت چهار بازیکن تیمش است با نژادزمانی در این زمینه صحبتی داشتیم که از نظرتان می‌گذرد.

 آقای نژادزمانی گویا این روزها نگرانی‌های شما جنبه فنی ندارد و شما بیشتر وقت خود را درگیر حل و فصل مشکلات چهار بازیکن تیم خود کرده‌اید که با مشکل کارت پایان خدمت مواجه شده‌اند؟

روزی که حوزه نظام وظیفه بازیکنان ما را برای بررسی کارت‌های پایان خدمتشان احضار کرد، ما همکاری خوبی با این تشکیلات داشتیم به این امید که در این مسئله شبهه و حرف و حدیثی باقی نماند، اما متاسفانه در ادامه این ماجرا اتفاقاتی صورت پذیرفت که برای ما جای شبهه و نگرانی زیادی را ایجاد کرد.

 مثل اینکه تلاش‌های شما و سایر مسئولان هیئت مدیره بی‌ثمر واقع شده و بازیکنان شما باید با حضور در یکی از تیم‌های نظامی فوتبال خود را دنبال کنند.

محرومیت چهار بازیکن تیم برای ما یک ضرر و لطمه بزرگ بود، ما اعتراض خود را به این مسئله اعلام کردیم و درصدد بودیم که با ارایه مستنداتی  محرومیت بازیکنان‌مان را لغو کنیم و یا به‌هر شکل مجوز بازی آنها را تا نیم‌فصل دریافت کنیم، اما حالا خبر رسیده است که بازیکنان تیم ما اجبارا باید به یکی از  تیم‌های رقیب ما در گروه یک لیگ آزادگان بروند! مسئله‌ای که کمی تعجب‌برانگیز است و ما باید بازیکنانی را که به آنها نیاز داریم به تیم‌های فجر سپاسی و نیروی زمینی بدهیم.

چرا از این مسئله تعجب می‌کنید در هر صورت بازیکنان شما باید با توجه به اتفاقاتی که رخ داده راهی خدمت سربازی می‌شدند.

این اتفاقات در عرض فاصله زمانی یک ماه تا آغاز مسابقات تعجب‌برانگیز و مشکوک است، برای ما خیلی عجیب است که درست بعد از قرعه‌کشی بازی‌ها و همگروهی با این دو تیم ناگهان تعداد زیادی از بازیکنان ما به نظام وظیفه احضار می‌شوند و چهار بازیکن اصلی تیم ما را محروم می‌کنند، آنها سپس اعلام می‌کنند که این بازیکنان حق بازی در تیم‌های نظامی را ندارند، اما درست چند روز مانده به آغاز بازی‌ها به آنها پیغام می‌فرستند که برای بازی در تیم‌های نظامی رقیب ما آماده باشند و قطعا تمام این مسائل و ماجراها مشکوک و تعجب‌برانگیز است به‌نظر من همه این ماجراها شبهات فراوانی با خود به‌همراه دارد.

 با تمام این اتفاقات می‌توان عنوان کرد، مس ۴۰ تا ۵۰ درصد از توان خود را تا پیش از آغاز مسابقات از دست رفته می‌بیند.

به‌هرحال همه از روز اول می‌دانستند، تیم مس مدعی جدی صعود از گروه خود به لیگ برتر است و حالا رخ دادن این اتفاقات به‌صورت سلسله مراتبی این شبهه را ایجاد می‌کند که تیم مس را به نفع تیم‌های نظامی رقیب در گروه خود ضعیف می‌کنند تا از صعود این تیم جلوگیری کنند! من فکر می‌کنم این دور از شان نهادهای نظامی و حوزه نظام وظیفه باشد که با این اقدامات برای مردم کرمان و ایران شبهه درست کند و در این زمینه لازم است، فدراسیون فوتبال هم به‌سرعت دخالت کند و با تصمیم‌گیری درست اصلا اجازه ندهد که شبهات در این‌باره افزایش پیدا کند.

اینکه در آستانه بازی‌ها چهار بازیکن ما را به شکلی عجیب از ما بگیرند و آنها را به تیم‌های رقیب ما بفرستند اصلا موضوعی نیست که بشود به‌سادگی از کنار آن عبور کرد و قطعا باشگاه مس اصلا اجازه نمی‌دهد که به همین راحتی و با تصمیماتی عجیب در خارج از زمین و خارج از کرمان، مس را تضعیف کنند.

 تصمیمی برای جذب بازیکن جدید دارید؟

دراین باره نیز اگر تلاش‌مان به نتیجه نرسد مجبور به جذب بازیکن جدید هستیم، زیرا ما تیم را برای قهرمانی در لیگ آزادگان و حضور دوباره در لیگ برتر بسته بودیم، اما طرح بررسی کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال قرار بود عدالت را بین جوانان ایرانی حاکم کند، اما گویا این طرح نیز برای اجحاف و بی‌عدالتی در حق تیمی مثل مس کرمان و هواداران آن و مردم استان کرمان اجرا شد در حالی که سه هفته قرار است، لیست بازیکنان شاخص محروم منتشر شود، اما در این زمینه کوچکترین اتفاقی رخ نمی‌دهد، اما به سرعت هرچه‌ تمام‌تر بازیکنان تیم فوتبال مس که با دو تیم نظامی همگروه است، محروم می‌شوند.

مطمئن باشید که باشگاه مس از حق خودش کوتاه نمی‌آید و اجازه نمی‌دهد که تصمیمات این چنینی بی‌عدالتی را در حق تیم مس کرمان کامل کند.

فارس نظرتان درباره بازی چند روز قبل مس در مقابل گل‌گهر و شکست در این دیدار چیست؟

ما به نتایج بازی‌های تدارکاتی نگاه خاصی نداریم، این بازی‌ها بیشتر برای شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم برگزار می‌شود البته تصور می‌کنم کادر فنی در این باره به‌اهداف و برنامه‌های مد نظرش رسیده باشد، اما مسئله اصلی که  در همین بازی گریبانگیر ما شده بود همین موضوع محرومیت چهار بازیکن اصلی تیم بود که روحیه کل مجموعه را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها