کد خبر: 38137 | زمان مخابره: 19:18:32 - دوشنبه 31 شهریور 1393 | بدون نظر | |

همزمان با آغاز سال تحصیلی؛ نمایشگاهی از دستاوردهای جهاددانشگاهی استان کرمان دایر می شود

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای جهاددانشگاهی استان کرمان؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.
دکتر “رضا کامیاب مقدس” رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، در گفت و گو با نشانه نیوز، گفت: نمایشگاهی از دستاوردهای جهاددانشگاهی همزمان با آغاز سال تحصیلی و حضور دانشجویان جدیدالورود در محوطه دانشگاه شهید باهنر به همت جهاددانشگاهی برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با فعالیتهای این نهاد ذکر و تصریح کرد: در این نمایشگاه بخشهای مختلف جهاددانشگاهی استان کرمان به دانشجویان معرفی می شود.
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: در این نمایشگاه بخش فرهنگی شامل ایسنا، ایکنا و ایسپا، بخش آموزشی شامل موسسات آموزش عالی علمی کاربردی، مراکز آموزشهای تخصصی، آموزشهای بین المللی، آموزشهای مجازی به دانشجویان معرفی می شود.
وی ادامه داد: حوزه معاونت پژوهشی شامل مرکز خدمات تخصصی فناوری های نوین ساختمانی، آزمایشگاه بتن و مصالح ساختمانی و پژوهشکده زلزله از جمله بخشهای مختلف این نمایشگاه است.
رییس جهاددانشگاهی همچنین معرفی کلنیک های تخصصی شامل کلنیک دندانپزشکی، کلنیک پوست و مو، بانک خون بند ناف و انتشارات را از جمله بخشهای مختلف این نمایشگاه ذکر کرد.
گفت و گو از زهره و معصومه قادر



ارسال نظر


آخرین خبرها