کد خبر: 38249 | زمان مخابره: 15:19:23 - یکشنبه 6 مهر 1393 | بدون نظر | |

مسئول کانون بسیج هنرمندان کرمان: ۹ شهرستان استان کرمان میزبان جشنواره فیلم مقاومت است

مسئول کانون بسیج هنرمندان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره فیلم مقاومت در کرمان و ۸ شهرستان دیگر در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر شهرهای کرمان، رفسنجان، زرند، سیرجان، بم، کهنوج، بردسیر، جیرفت و شهربابک میزبان اکران ۳۹ فیلم هستند.

به گزارش  نشانه نیوز، رضا خدادادی‌ در ‌نشستی مطبوعاتی به مناسبت برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در کرمان، اظهارکرد: هدف اصلی از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت، به نمایش گذاشتن گوشه‌هایی از مقاومت و رشادت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره فیلم مقاومت در کرمان و هشت شهرستان دیگر در حال برگزاری است، بیان کرد: در حال حاضر شهرهای کرمان، رفسنجان، زرند، سیرجان، بم، کهنوج، بردسیر، جیرفت و شهربابک میزبان اکران ۳۹ فیلم در این جشنواره هستند.

خدادادی با اشاره به وجود برخی ناهماهنگی‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان برای اکران فیلم‌های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، تصریح کرد: رویکرد این جشنواره به نمایش درآوردن فیلم‌ها در همه مناطق استان کرمان برای ترویج هر چه بیشتر روحیه مقاومت و ایثار است که این مسئله به سبب نبود همکاری‌های لازم  با ستاد اجرایی جشنواره محقق نشد.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری «مقاومت همچنان باقی است» تصریح کرد: در حال حاضر کشور با معضل تهاجم فرهنگی مواجه است که برگزاری جشنواره‌ها و مناسبات فرهنگی از قبیل جشنواره فیلم مقاومت بسیار ضروری است.

افتتاح سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت از صبح امروز در کرمان آغاز به کار کرده و تا پایان هفته جاری به اکران، نقد و بررسی محتوای فیلم‌های اکران شده در جشنواره می‌پردازد.

خبر گزاری تسنیم



ارسال نظر


آخرین خبرها