کد خبر: 38260 | زمان مخابره: 16:18:02 - دوشنبه 7 مهر 1393 | بدون نظر | |

یک مجتمع آموزشی شبانه روزی در بخش هنزا رابر افتتاح شد

مجتمع آموزشی شبانه روزی غیردولتی با نام مدرسه زندگی در بخش هنزا از توابع شهرستان رابر با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش  نشانه نیوز، رییس موسسه خیریه صدر هاشمی روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: این آموزشگاه شامل خوابگاه، کتابخانه، آزمایشگاه، سلف سرویس، کارگاه آموزشی و کارگاه آموزش مهارت های زندگی است.

سید ‘محمد صدر هاشمی’ اظهار کرد: مدرسه زندگی شامل چهار کلاس دخترانه و چهار کلاس پسرانه با ۱۰۷ دانش آموز پسر و ۱۱۴ دانش آموز دختر و در مجموع ۲۲۱ دانش آموز است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای احداث مدرسه زندگی هزینه شده است.

وی همچنین با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، گفت: باید از سرداران، سربازان و فداکاران شهیدی که با فدا کردن جان خود نگذاشتند کشور از استقلال بیفتد، تقدیر کرد.

صدر هاشمی گفت: ایران اسلامی به یمن فداکاری های سربازان دلیر این مرز و بوم و رهبری های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران استقلال خود را حفظ کرد.

وی قدردانی از شهدا را تنها با خاطره گویی میسر و کافی ندانست و گفت: باید فرهنگ شهادت و خودباوری را در ایران اسلامی ترویج داد.

وی تاکید کرد: برای تقویت بنیه علمی جوانان این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و مهمترین موفقیت دولت تدبیر و امید مردمی بودن آن است.

صدر هاشمی گفت: نقطه قوت دولت تدبیر و امید، مردمی بودن و زمینه ساز مشارکت مردم با دولت است.

وی دنیای امروز را دنیای صلح و دوستی دانست و افزود: هدف از تاسیس مدرسه زندگی آموزش مهارت های زندگی، چگونه با هم زندگی کردن، چگونه با هم بودن و با هم کار کردن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه هنزا و جمعی از مسوولان محلی و استان نیز در این آیین حضور داشتند.



ارسال نظر


آخرین خبرها