کد خبر: 38281 | زمان مخابره: 15:01:26 - سه شنبه 8 مهر 1393 | بدون نظر | |

انتقاد مدیرعامل باشگاه مس از برخورد ۲گانه با کارت معافیت بازیکنان

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: فدراسیون با همه بازیکنانی که کارت معافیت‌شان مشکل داشت، برخورد نکرده است.

خبرگزاری فارس: انتقاد مدیرعامل باشگاه مس از برخورد 2گانه با کارت معافیت بازیکنان

به گزارش  نشانه نیوز، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار فارس از برخوردهای ۲گانه و تبعیض در برخورد با بازیکنانی که کارت‌های پایان خدمت‌شان ابطال شده است، انتقاد کرد.

 آقای فتح‌الله نژادزمانی گویا شما همچنان درگیر اتفاقات و پیامدهای ناشی از ابطال کارت‌های معافیت بازیکنان مس هستید؟

نژاد‌زمانی: این اتفاقات تنها منافع باشگاه صنعت مس کرمان را به خطر انداخت و برنامه‌ریزی چند ماه اخیر مجموعه مدیریت شرکت مس، هیئت مدیره‌، باشگاه و کادر فنی را تحت‌شعاع قرار داد.

باید گفت شاید برخی‌ها علاقه‌ای به حضور موفق مس در فوتبال ندارند و با بهانه‌های مختلفی به دنبال رسیدن به مقاصد خود هستند.

به نظر می‌رسد فریاد عدالت‌خواهی که از سوی تصمیم‌گیرندگان ‌ابطال کارت‌های معافیت مطرح شده بود، آن چنان که باید و شاید به سرانجام نرسیده باشد و با برخی بازیکنان رفتارهای دوپهلو صورت گرفته است.

سئوال من از تصمیم‌گیرندگان این است که اگر قرار بر برخورد ‌با بازیکنان خاطی بود چرا فقط با بازیکنان کمتر شناخته شده این برخورد صورت گرفت و چرا در حالی که همه می‌دانند ‌عده‌ای از بازیکنان تیم‌های سرشناس و حتی بازیکنان تیم ملی با همین مشکل مواجه هستند با آن‌ها برخورد نمی‌شود و حتی زمانی که نوبت به بررسی مسئله آن‌ها می‌شود، ناگهان اعلام می‌کنند که فعلا به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند.

ما منکر برخورد با متخلف ‌نیستیم و از آن نیز حمایت ‌می‌کنیم اما این موضوع نباید سبب شود که عدالت در رابطه با همه‌ رعایت نشده و در رابطه با ما اینچنین برخورد شود، این مسئله اعتبار بررسی قضیه را به طور کلی زیر سئوال می‌برد.

با توجه به این اتفاقات بیشترین عایدی ناشی از تصمیمات اتخاذ شده ‌باشگاه‌هایی مانند نیروی زمینی و فجر سپاسی از جذب این بازیکنان را دارند؟

نژادزمانی: در هر صورت چند بازیکنان سرشناس و آماده ‌از لیگ برتر و ‌لیگ یک به تیم‌های فجر و نیروی زمینی‌ این ۲ باشگاه را قدرتمند‌تر از سایر تیم‌های حاضر در ۲ گروه می‌کند.

اگر قرار باشد این بازیکنان به تیم‌های نظامی لیگ یک بیایند توازن قدرت در گروه ما به هم می‌خورد و ما به این مسئله به شدت اعتراض داریم.

در این زمینه شخصا بارها با مقامات فدراسیون صحبت کردیم با توجه به شرایط فعلی واضح است که برای صعود نکردن ما همه تصمیمات اتخاذ شده است.

گویا فدراسیون‌نشینان نیز در این پروژه تصمیم واحدی اتخاذ نکرده‌اند حتی مصاحبه‌های مقامات فدراسیون در زمینه تصمیم‌گیری در این زمینه همراه با تناقض بوده است.

در فدراسیون در این زمینه باید تصمیم واحد اتخاذ شود تا ما تکلیف خودمان را بدانیم چراکه در این چند روز با هر مقامی در فدراسیون صحبت می‌کردیم به صراحت اعلام کرد که اجازه حضور محرومان در تیم‌های نظامی را نمی‌دهد.

فدراسیون در این باره باید با عدالت برخورد کند و اجازه ندهند این مسئله علاوه بر اینکه موجب تضعیف تیم‌هایی مثل مس شده است موجب قوی شدن رقیبان ما بشود، احساس ما این است که ماجرای اخیر به گونه‌ای است که مس در آن کاملا مظلوم واقع شده است.

 شنبه ۱۲ مهر، مس در نخستین دیدار خود در این فصل از مسابقات در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز این شهر می‌رود و با توجه به اتفاقات اخیر ارزیابی شما از شرایط تیم چگونه است‌؟

نژادزمانی: شرایط تیم رضایت‌بخش است، هرچند ما جمعی از بهترین‌های خود را در اختیار نداریم اما ‌با ‌توجه به تمام‌ این اتفاقات  تمرینات و برنامه‌های تاکتیکی، تیم تحت نظر کادر فنی به خوبی انجام شده است.

با توجه به برنامه‌ریزی کادر فنی تعدادی بازیکن جانشین به تیم اضافه شدند، امیدوارم مس با وجود همه مشکلاتش آغاز خوبی در لیگ آزادگان داشته باشد و با پیروزی در نخستین دیدار، خود را آماده حضور در مارتن نفس‌گیر لیگ دسته اول فوتبال کشور کند‌.

 از برنامه‌های کادر فنی رضایت دارید؟

نژادزمانی: مس در این فصل از مسابقات به سراغ اکبر میثاقیان رفته است تا با توجه به کارنامه وی شرایط خوبی برای خود در لیگ دسته اول فراهم کند.

اکبر میثاقیان و دستیاران وی همگی از نفرات خوب و شایسته‌ای هستند که با همفکری، تلاش و اتحاد می‌توانند برای مس در این فصل از مسابقات موثر واقع شوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها