کد خبر: 38749 | زمان مخابره: 14:25:59 - دوشنبه 28 مهر 1393 | بدون نظر | |

سریال‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، خط مقدم جنگ با خانواده‌ها است

رییس شعبه دوازده حقوقی شهرکرمان گفت: سریال های ماهواره ای فارسی زبان خط مقدم جنگ با خانواده ها است وبییندگان این نوع سریال ها هم بدون توجه به سرنوشت شومی که آینده خانواده آنان را تهدید می کند با علاقه به استقبال این تیر خلاص می روند.

به گزارش  نشانه نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدشفیعی گفت: صهیونیست ها که از جنگ در صحنه نظامی با ایران خود را عاجز می دانند وجرات تعدی را به خود نمی دهند با برنامه ریزی دقیق از طریق تامین هزینه های ساخت سریال هایی با زبان فارسی ، سعی نموده اند خانواده ایرانی را به سمت و جهتی که نتیجه اش از هم پاشیدن خانواده ونشر بی بند باری و ازبین بردن قبح و زشتی روابط نامشروع است سوق دهند.

شفیعی گفت:اگر با دید کارشناسی واطلاع از پشت صحنه وکارگردانان اصلی این نوع سریال های به ظاهر فریبنده بنگریم متوجه می شویم که تنها هدف این نوع برنامه ها وسریال های ماهواره ای ترویج بی بند باری وروابط نامشروع وترویج خیانت بین زن ومرد است.

وی تاکید کرد: کارشناسان مذهبی ومطلعین ،بایستی مردم را از خطرات این نوع برنامه ها آگاه سازند،زیرا موجب رواج فحشاء ودر یک کلمه نابود کردن خانواده مذهبی وسنتی ایرانی می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها