کد خبر: 38832 | زمان مخابره: 13:56:56 - سه شنبه 29 مهر 1393 | بدون نظر | |

فرماندار جیرفت: جنوب کرمان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

فرماندار جیرفت گفت: جیرفت و جنوب کرمان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و توسعه منطقه را به همراه دارد.

به گزارش نشانه نیوز،احمد امینی روش  در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی باند دوم محور جیرفت به سه راهی بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت های دولت تدبیر و امید موجب افزایش اعتماد مردم به دولتمردان و نظام شده است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین محور جیرفت به سه راهی بم، خاطرنشان کرد: این محور یکی از محورهای ترانزیتی است که جنوب را به کشورهای شرقی متصل می کند و نقش اساسی در حمل کالا و جابجایی مسافر دارد.

وی گفت: فصل برداشت محصولات کشاورزی و هنگام جابجایی چهار و نیم میلیون تن محصول تولیدی از این محور به بازارهای هدف، شاهد ترافیک های پیوسته و طولانی از کامیون ها بوده ایم.

فرماندار جیرفت افزود: تسریع در روند عملیات اجرایی دو بانده کردن این محور، ضروری است و موجب کاهش تلفات جاده ای خواهد شد.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی دو دستگاه اتوبوس اسکانیا در تونل بهمن تاکید کرد: این آتش سوزی که اواخر فروردین ماه سال جاری به وقوع پیوست موجب وارد شدن خسارت جدی به این تونل شد.

امینی روش گفت: از آن زمان کار ترمیم این تونل به طول ۷۷ متر و عرض ۱۰ متر با چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آغاز شد که طی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رییس اداره راه و شهرسازی جیرفت هم گفت: محور جیرفت به دهبکری ۴۵ کیلومتر طول دارد که از محل اعتبارات راهداری هشت میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز آن اختصاص داده شده است.

مجتبی محمودی ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز به منظور ارتقای ضریب ایمنی محور توسط پنج اکیپ از امروز با حضور فرماندار آغاز شد.

وی گفت: روکش آسفالت پنج کیلومتر از این محور با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی انجام شده است.

وی بیان کرد: در محور جیرفت – دهبکری نیز علاوه بر روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز، احداث پارکینگ، اصلاح شیب شیروانی در حاشیه جاده، نصب علایم ایمنی، تعویض چراغ های چشمک زن، خط کشی و نصب گارد ریل از محل اعتبارات راهداری که توسط فرماندار در کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص داده شده در حال انجام است. ایرنا



ارسال نظر


آخرین خبرها