کد خبر: 38853 | زمان مخابره: 14:57:18 - سه شنبه 29 مهر 1393 | بدون نظر | |

جشن امضای کتاب کارتونیست کرمانی برگزار می‌شود

جشن امضای مجموعه‌کاریکاتورهای یک کارتونیست کرمانی در نمایشگاه کتاب کرمان برگزار می‌شود.

salehtoon

به گزارش نشانه نیوز، «صالح‌تون» عنوان کتاب «محمدصالح رزم‌حسینی» هنرمند کارتونیست کرمانی و مجموعه‌ای از کاریکاتورهای اوست که توسط «نشر نون» منتشر شده و مراسم جشن امضای آن فرداعصر در غرفه‌ی همین نشر در نمایشگاه کتاب کرمان برگزار خواهد شد.

این کتاب شامل ۷۰ کاریکاتور از رزم‌حسینی است که در ۸۴ صفحه‌ی رنگیِ این کتاب در قطع خشتی، جای گرفته‌اند.

این هنرمند کرمانی در کاریکاتورهای خود به مضامینی از قبیل زندگی، مرگ، آزادی و عشق، مسایل اجتماعی مثل فقر، بی‌اخلاقی و محیط زیست و موضوعات فرهنگی از قبیل کتاب‌خوانی، پرداخته است.

محمدصالح رزم‌حسینی متولد ۱۳۵۸ در کرمان است. او تاکنون در نزدیک به ۲۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی، آثارش را به نمایش گذاشته و در تعداد زیادی از جشنواره‌های داخلی و خارجی موفق به دریافت جایزه شده که از آن میان می‌توان به لوح تقدیر جشنواره‌ی کارتون رومانی در سال ۲۰۰۶، دیپلم افتخار چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی آرژانتین در سال ۲۰۰۹، دیپلم هنری جشنواره‌ی بین‌المللی کارتون روسیه در سال ۲۰۱۰ و دیپلم افتخار جشنواره‌ی بین‌المللی کارتون کره جنوبی در سال ۲۰۱۲ اشاره کرد.

مجموعه‌کاریکاتورهای او با عنوان «صالح‌تون» چند ماه پیش با شمارگان هزار نسخه در «نشر نون» منتشر شد و مراسم جشن امضای آن، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه‌ی صبح سه‌شنبه ۲۹ مهرماه جاری در نمایشگاه کتاب کرمان، غرفه‌ی «نشر نون» برگزار می‌شود.

به گزارش کرنا، گفتنی است؛ سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان که ۲۴ مهرماه جاری در مصلای کرمان گشایش یافت، تا ۳۰ این ماه برقرار خواهد بود و درِ آن از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵:۳۰ تا ۲۰ به روی اهل کتاب و کتاب‌خوانی باز است.



ارسال نظر


آخرین خبرها