کد خبر: 38928 | زمان مخابره: 14:25:27 - پنجشنبه 1 آبان 1393 | بدون نظر | |

نماینده کرمان و راور: برای توسعه استان حامی استاندار هستیم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه بیشتر استان تعامل خوبی بین استاندار، فرمانداران و معاونان استاندار کرمان برقرار است و در این مسیر حامی استاندار هستیم.

 به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی  در نشست مشترک معاون حقوقی رییس جمهوری با استاندار کرمان، معاونان استاندار و برخی نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: موفقیت استاندار کرمان موفقیت استان و کشور است و نمایندگان استان تلاش دارند تا فضای خوبی برای پی گیری کارها از سوی استاندار فراهم کنند.

وی خواستار برگزاری نشست تخصصی با حضور مسوولان استان کرمان و اعضای موثر دولت شد و گفت: اگر طرحی قابلیت اجرایی داشته باشد نمایندگان مجلس آمادگی دارند در حوزه تقنین کمک کنند.

پورابراهیمی گفت: اگر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در مورد طرحی برای توسعه استان به جمع بندی برسد و آن را به مجلس ارایه کند حاضر هستیم آن را در تعامل با دولت در بودجه سال ۹۴ منظور کنیم.

وی بر اصلاح برخی قوانین و مقررات مزاحم تاکید کرد و افزود: مجلس برای ایجاد قوانین جدید و مورد نیاز که مشکل سرمایه گذاری در استان را حل کند آماده همکاری است.

وی با بیان اینکه استان کرمان با ۳ میلیون جمعیت پهناورترین استان کشور است افزود: سالانه میلیاردها تومان درآمد استان از این استان خارج می شود در حالی که این استان به آن نیاز مبرم دارد و پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب هنوز ۲۰ تا ۳۰ درصد مردم زیر پوشش کمیته امداد هستند.

الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور روز چهارشنبه در سفری یک روزه به شهر کرمان در بیست و سومین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران شرکت و با مدیران عالی استان از جمله استاندار کرمان، معاونان وی و نمایندگان استان کرمان در مجلس دیدار کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها