کد خبر: 39222 | زمان مخابره: 16:55:25 - سه شنبه 6 آبان 1393 | بدون نظر | |

اتباع بیگانه در اغذیه فروشی‌ها و میادین میوه و تره‌بار کرمان به کارگیری نشوند

فرماندار کرمان با تاکید بر عدم به کارگیری اتباع بیگانه در موارد مرتبط با مواد غذایی، گفت: اتباع بیگانه اجازه کار در اغذیه فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار و رستوران‌های کرمان را ندارند.

به گزارش  نشانه نیوز، محمدعلی توحیدی  در جلسه کمیسیون مشترک تنظیم بازار و کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان که در محل فرمانداری کرمان برگزار شد، با اشاره به ثابت ماندن قیمت برخی کالاهای اساسی اظهار کرد: آثار کاهش تورم باید در کالاهای اساسی  و زندگی مردم دیده شود.

وی با بیان اینکه قیمت مواد پروتئینی، حبوبات، نان، غلات، مواد لبنی، خودرو، آهن، ارز، طلا و غیره یا ثابت مانده و یا تغییرات جزئی داشته است، گفت: همین امر سبب شده تا آرام‌ترین سال را در تامین ارزاق عمومی داشته باشیم.

فرماندار کرمان با بیان اینکه در ماه محرم مصرف نان افزایش می‌یابد، افزود: به سبب برگزاری مراسم عزاداری و توزیع نذورات برای حضرت سیدالشهداء (ع)، خرید نان به میزان بیشتری انجام می‌شود که تدابیر لازم اندیشیده شده تا با کمبود آرد مواجه نشویم.

توحیدی تصریح کرد: از نانوایان فعال در شهرستان کرمان درخواست می‌شود با رعایت نکات بهداشتی در پخت نان، به کیفیت آن توجه بیشتری کرده و برای رفاه حال شهروندان ساعات پخت را به طور دقیق رعایت کنند.

وی با تاکید بر عدم به کارگیری اتباع بیگانه در موارد مرتبط با مواد غذایی، افزود: در هیچ جای دنیا اجازه نمی‌دهند اتباع بیگانه در بحث مواد غذایی مردم وارد شوند.

فرماندار کرمان با بیان اینکه اتباع بیگانه هرچقدر هم انسان‌های خوبی باشند، اجازه کار در اغذیه فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار و رستوران‌های خاص را ندارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به سبب رعایت نکردن قوانین توسط فروشندگان و مغازه‌داران ، تنها در میدان میوه و تره بار کرمان بیش از ۵۰ نفر از افاغنه به کار‌گیری شده‌اند.تسنیم



ارسال نظر


آخرین خبرها