کد خبر: 39240 | زمان مخابره: 14:39:59 - چهارشنبه 7 آبان 1393 | بدون نظر | |

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمان:باید شیوه‌های مطلوب امر به معروف و نهی از منکر را معرفی کرد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار کرد: باید شیوه‌های مطلوب امر به معروف و نهی از منکر را معرفی کرد، آمر و ناهی باید با عمل خود تجسم ارزش‌ها باشد.

به گزارش نشانه نیوز، محمد سلطان‌زاده در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با اشاره به ارائه طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه این طرح در راستای عمل به فریضتین و اجرای اصل هشتم قانون اساسی است.

وی ادامه داد: در کمال تاسف جریان‌هایی دست‌اندرکار هستند تا این عمل نظارت و توجه مردمی به سلامت جامعه را با تبلیغ‌های مختلف زیر سئوال ببرند و مورد توهین بی‌رحمانه قرار دهند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان تصریح کرد: ما دوره دشواری را برای فرهنگ‌سازی و ترویج احکام مربوط به فریضتین ارزشمند پشت سر گذاشتیم و امروز به هدف خود یعنی اجرای اصل هشتم قانون اساسی رسیدیم.

وی با تقدیر از همراهی امام جمعه کرمان با این مجموعه عنوان کرد: حامیان امر به معروف و نهی از منکر به عنوان الگوی عملی و تذکر لسانی هستند.

سلطان‌زاده خاطرنشان کرد: این ۲ فریضه ضامن اجرای سایر واجبات و حافظ سلامت و ارزش‌های جامعه هستند و باید این مسئله را به آحاد جامعه عنوان کنیم.

وی گفت: دشمنان ما در فضای مجازی و سایر ابزارهای تبلیغی، تربیت جوانان را به دست گرفته‌اند، این تهدید را باید با بصیرت شناخت و به جامعه آموزش داد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: امر به معروف و نهی از منکر توجه به سلامت جامعه است.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها