کد خبر: 39243 | زمان مخابره: 14:44:12 - چهارشنبه 7 آبان 1393 | بدون نظر | |

دادستان نظامی کرمان:منتقدان نسبت به طرح آمران به معروف برداشت‌ اشتباه می‌کنند

دادستان نظامی استان کرمان گفت: انتقادات افراد نسبت به طرح حمایت از آمران به معروف به دلیل عدم اطلاعات صحیح نسبت به این مسئله است.

به گزارش نشانه نیوز ،، علیرضا بیگ‌مرادی در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در خانه شهر کرمان با بیان اینکه به فرموده شهید مطهری، وجه تمایز امت اسلام با دیگر امت‌ها در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: مجالس ماه محرم تنها به عزاداری و نوحه‌خوانی نباید سپری شود بلکه باید فلسفه قیام عاشورا نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ارائه طرح حمایت از آمران و ناهیان در مجلس شورای اسلامی افزود: اما شاهد هجمه‌های زیادی نسبت به این طرح هستیم که اکثرا به دلیل عدم آگاهی نسبت به آن است.

دادستان نظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: اعتراض ما باید نسبت به تاخیر در اجرای آن یعنی اصل هشتم قانون اساسی باشد، منتقدان به این طرح برداشت‌های اشتباهی دارند.

مسئول معاونت قضایی و حقوقی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر را خلاصه در حجاب و بدحجابی نکنیم، حجاب تنها بخشی از این مسئله است.

بیگ‌مرادی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود مهمترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر را مربوط به مسئولان عنوان کرده‌اند که مردم باید از آن‌ها کار خوب بخواهند.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی مهمترین معروف قانون و مهمترین منکر نقض قانون است و وظیفه تشکیلات قضایی و نیروهای مسلح نهی از منکر عملی است.

بیگ‌مرادی اظهار کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر لسانی است.

دادستان نظامی استان کرمان گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان توفیق داشته طی ۱۰ سال اخیر آمار جرائم را در بین نیروهای مسلح کاهش دهد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها