کد خبر: 40376 | زمان مخابره: 15:06:43 - چهارشنبه 28 آبان 1393 | بدون نظر | |

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن‌ ماه دانشگاه آزاد در هفته اول آذرماه

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن‌ ماه دانشگاه آزاد در هفته اول آذرماه خبر داد و گفت: نتایج نهایی تا اواخر آذرماه اعلام می‌شود تا پذیرفته‌شدگان برای ترم بهمن ماه در کلاس درس حاضر شوند.

به گزارش نشانه نیوز، دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، افزود: به محض اینکه  معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی،  فهرست تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد ارا اعلام کند، فراخوان برای ثبت‌نام از طریق سایت این معاونت به آدرس www.azmoon.org  صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله از تکمیل ظرفیت، توانایی این را دارد که حدود ۳۰ هزار نفر را در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یادآور شد: در مقطع دکتری ، ظرفیتی در حدود کمتر از ۵۰۰ نفر باقی مانده است.

مخالفان برنامه توسعه‌ای دانشگاه آزاد ، هیچ برنامه‌ای ندارند

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به منتقدان دانشگاه آزاد اسلامیگفت: مخالفان برنامه توسعه‌ای دانشگاه آزاد، هیچ برنامه‌ جایگزینی ندارند این در حالی است که منتقد خوب کسی است که علاوه بر اینکه نقاط قوت را می‌بیند، عیب‌ها را بگوید و برای آن راهکار عملی ارائه کند.

علوی فاضل اضافه کرد: متاسفانه افرادی که مرتبا با دانشگاه آزاد مخالفت می‌کنند، هیچ برنامه عملیاتی ندارند در حالی که مدیریت و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از نقدهای منصفانه و واقع‌گرایانه استقبال می‌کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  اسلامی با بیان اینکه دکتر میرزاده شخصیتی عملگرا با دید توسعه و پیشرفت دارند، گفت: افراد نباید به دلیل مسائل گروهی و سیاسی، مصلحت مردم را زیر سوال ببرند.



ارسال نظر


آخرین خبرها