کد خبر: 40502 | زمان مخابره: 17:48:11 - پنجشنبه 29 آبان 1393 | بدون نظر | |

بارش برف و باران در ۸ استان کشور

برابر نقشه های پیش یابی، امشب در استان‌ های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال سمنان، ابرناکی بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و بارش پراکنده اردبیل، گیلان و جنوب خراسان رضوی رخ خواهد داد.

به گزارش نشانه نیوز، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۸ استان کشور در ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی امشب در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال سمنان ابرناکی بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و بارش پراکنده اردبیل، گیلان و جنوب خراسان رضوی رخ می دهد.

به گفته وی، روز پنجشنبه ۲۹ آبان نیز بارش پراکنده و خفیف در شمال شرق کشور ادامه داشته و سامانه فوق به تدریج از کشور خارج می شود.
وظیفه تاکید کرد: در دیگر مناطق کشور تا روز جمعه جوی آرام برقرار می ماند که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی خواهد بود.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعداز ظهر جمعه سامانه بارشی دیگری از سمت نوار غربی وارد کشور می‌شود.
وی افزود: جمعه شب وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان‌های اردبیل و گیلان پیش بینی می‌شود.

وظیفه تصریح کرد: فردا ۲۹ آبان آسمان تهران صاف در پاره‌ای مناطق، همراه با غبار محلی خواهد بود. بیشینه دمای پایتخت همانند امروز معادل ۱۷ درجه سانتیگراد و بیشینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز برابر ۸ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.



ارسال نظر


آخرین خبرها