کد خبر: 40530 | زمان مخابره: 14:31:32 - شنبه 1 آذر 1393 | بدون نظر | |

احداث ۷ کانون فرهنگی و قرآنی در کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با همکاری خیران و آموزش و پرورش هفت کانون فرهنگی و قرآنی در استان کرمان احداث می‌شود.

خبرگزاری فارس: احداث 7 کانون فرهنگی و قرآنی در کرمان

به گزارش نشانه نیوز،  ابراهیم جهانگیری در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تاکید ما بر کاربردی کردن فعالیت‌های آموزشی است تا از فرصت‌های آموزشی در پذیرش شغل، حرفه و زندگی استفاده ببریم.

وی افزود: پیوست همه فعالیت‌های آموزشی ما باید پرورش باشد، در حال حاضر ما نقضی از نظر محتوایی نداریم، اما مشکلاتی در بین است که باید به رفع آنها بپردازیم.

جهانگیری تصریح کرد: رویکرد آموزش و پرورش اعتدال در پرورش است، از افراط و تفریط هیچ زمان به نقطه پرورشی مورد نیاز جمهوری اسلامی نمی‌رسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کمک‌های خیران در فضاهای پرورشی گفت: در نخستین موافقت‌نامه، احداث هفت کانون فرهنگی و قرآنی تنظیم شده است که دو مورد آن کلنگ‌زنی صورت گرفته است.

جهانگیری با اشاره به اهدای مکان‌هایی از سوی واقفان برای فعالیت‌های پرورشی و آموزشی عنوان کرد: اگر تمامیت آموزش و پرورش امر تربیت بچه‌ها را نپذیرد، کار ما ناقص است.

وی از دیگر اصول کاری آموزش و پرورش را عزتمندی معلمان دانست و ادامه داد: بخشی از عزتمندی معلم در درون آموزش و پرورش رقم می‌خورد و از سویی باید دایره عملکرد معلم و مربی را بالا ببریم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: هر چه میزان توانایی معلم در انجام کار مطلوب‌ بالا برود، در واقع عزتمندی معلم اضافه شده است.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها