کد خبر: 41872 | زمان مخابره: 14:12:00 - سه شنبه 25 آذر 1393 | بدون نظر | |

حجت الاسلام ابوترابی فردا به کرمان سفر می کند

ماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی صبح فردا به منظور سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی به کرمان سفر می کند.

به گزارش  نشانه نیوز،  حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به دعوت دکتر محمدرضا پورابراهیمی جهت حضور در جمع دانشگاهیان به کرمان سفر می‌کند.
دکتر محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گویی با اشاره به سفر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به کرمان اظهار کرد: حجت الاسلام ابوترابی جهت شرکت در مراسم سالروز ۲۷ آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه برای حضور در جمع دانشگاهیان به کرمان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه این همایش با هماهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های شهید باهنر و علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همایش مذکور به مناسبت سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه برپا می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر  اینکه برگزاری نشست مشترک با استاندار و مدیران ادارات و نهادهای استانی از دیگر برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام ابوترابی به کرمان است، خاطرنشان کرد: نشست با مدیران اقتصادی استان و حضور در ویژه برنامه صدا و سیمای مرکز کرمان پایان بخش برنامه های این سفر خواهد بود.



ارسال نظر


آخرین خبرها