کد خبر: 41887 | زمان مخابره: 14:28:39 - سه شنبه 25 آذر 1393 | بدون نظر | |

سردار جوانی: ماهواره ها قلمرو ایمانی را مورد هجوم قرار داده اند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماهواره های دشمن قلمرو ایمانی جمهوری اسلامی را مورد هجوم قرار داده اند.

به گزارش نشانه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی  در یادواره ۱۹ شهید دانشجوی جنوب کرمان در جیرفت افزود: دشمنان می خواهند جوانان ما را از این انقلاب بگیرند و به همین منظور جنگ نرم را طراحی کرده اند.

وی بیان کرد: دشمن علاوه بر جنگ نرم در عرصه اقتصادی نیز جنگ سختی علیه کشور ما به راه انداخته که نمونه آن تحریم هاست.

وی گفت: جنگی که امروز دشمن به راه انداخته است با جنگ هشت سال دفاع مقدس فرق نمی کند زیرا طراحان جنگ تحمیلی همین طراحانی هستند که امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخته اند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: امروز باید کاری کنیم همان گونه که شهدا دشمن را در تجاوز به خاک میهن اسلامی ناکام گذاشتند و شکست دادند در جنگ های فعلی که دشمن آن را طراحی کرده باز هم او را شکست دهیم.

وی گفت: آنچه امروز ما را امیدوار می کند همین حوزه های جنگی است که در منطقه اتفاق افتاده است زیرا آمریکا که با تمام توان در مقابل کشور آرایش گرفته یک معنا بیشتر ندارد آن هم این است که ملت ما پس از ۲۵ سال از جنگ تحمیلی روز به روز استوارتر روی پای خود ایستاده و همین مساله دشمن را ناراحت کرده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در پرتو همین رشادت ها موفق شده زیرا در جهان اسلام دو پدیده مقاومت و بیداری اسلامی موجب شکست اسرائیل شده است.

سردار جوانی گفت: دشمن امروز نگران تر از هر زمان دیگر است زیرا جمهوری اسلامی متحدانی در منطقه و جهان پیدا کرده که خواب را از دشمن گرفته است.

وی با بیان این که حضرت امام (ره) بیش از هر کسی آمریکا را شناختند و اسمش را شیطان بزرگ نامیدند تصریح کرد: وقتی بلوک شرق و شوروی از هم پاشید بوش پدر در کنگره آمریکا گفت ما باید ارزش های آمریکا را بر جهان حاکم کنیم که معنای این حرف این است که انسان ها باید بندگی آمریکا را کنند.

وی گفت: امام راحل قبل از این فرموده بودند که آمریکا جهانخوار و طاغوت است و به دنبال منحرف کردن همه انسان ها است لذا هر کس ادعای مومن بودن و مسلمان بودن دارد باید این ادعا را در مکتب مبارزه با آمریکا به اثبات برساند.

سردار جوانی گفت: امام در دهه اول انقلاب فرمودند که بسیجیان جهان اسلام به فکر حکومت بزرگ اسلامی باشند و امروز وحشت دشمن از این است که این پرچم برافراشته شده است.

وی افزود: ملت ایران پایه گذار تمدن اسلامی در هزاره سوم خواهد بود و از این رو است که دشمنان جنگ نرم به راه می اندازند و ما باید در این جبهه مجاهدتی همانند شهدا داشته باشیم.

وی بیان کرد: مشکل ما در داخل کشور این است که برخی می گویند باید انعطاف داشته باشیم و با آمریکا کنار بیاییم اما غافل از آن هستند که در هشت سال جنگ تحمیلی دشمن بنادر و مراکز اقتصادی ما را مورد هجوم قرار داد اما امروز در قالب جنگ نرم، عفت بانوان و اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن می خواهد ارزش ها و اعتقادات دینی ما را که تا امروز انقلاب در پرتو آن به اینجا رسیده است در همین جنگ نرم بگیرد و باید هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم مقابل شهدا شرمنده نباشیم باید در این مسیر ثابت قدم باشیم زیرا امروز نشانه ها حکایت از آن دارد که نفس دشمن به شماره افتاده است.

وی گفت: ملت ایران ۳۵ سال است که مقاومت کرده و این ایستادگی ملت ما همه را شگفت زده کرده است لذا مبادا به خاطر کم بصیرتی و بی بصیرتی عده ای در اراده های ملت ما سستی ایجاد شود.

سردار جوانی افزود: در ۱۰ سال گذشته آمریکا با راه اندازی جنگ در افغانستان، عراق و لبنان شکست خورد و همه کارشناسان می گویند اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و شش روزه و سایر جنگ های دیگر با مقاومت به خاطر این شکست خورده که مقاومت تکیه بر ملت ایران اسلامی دارد.

وی گفت: اگر بشار اسد در سوریه سقوط نکرد می گویند دلیل آن جمهوری اسلامی است باید ما این را باور کنیم اما برخی می خواهند در این باور ملت خلل ایجاد کنند.

وی بیان کرد: امروز افتخار مردم استان کرمان این است که دشمن از فردی سیلی می خورد که متعلق به استان شماست، سرلشکر سلیمانی از یادگاران گرانسنگ دفاع مقدس است که بیانات امام راحل را که در دوم آذر سال ۶۷ فرمودند انقلاب به شما نیاز دارد را با دل و جان شنیده و عمل می کند.

سردار جوانی گفت: امروز در عراق و سوریه بنرهای بزرگ از سرلشکر سلیمانی نصب شده که بر زیر آن نوشته شده نجات دهنده عراق که این مایه افتخار است.

وی تصریح کرد: امروز یک جبهه غربی، عربی و ترکی با دلار مردم و با راه انداختن گروه تروریستی داعش تلاش می کند تا سوریه سقوط کند و عراق از سمت حکومت شیعی منحرف شود.

وی افزود: وقتی نیروهای داعش سه استان سنی نشین عراق را گرفتند با توجه به حامیان آنها تصور کردند که بزودی به بغداد خواهند رسید و قرار بود ابوبکر البغدادی در عراق اعلام حکومت کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: داعش اعلام کرد که بزودی کربلا، کاظمین و نجف را با خاک یکسان خواهد کرد و بعد از عراق هم نوبت ایران است اما امروز نه تنها کربلا سقوط نکرد بلکه همه جهان نظاره گر اجتماع ۲۰ میلیونی بود که این اجتماع پیام های زیادی برای آنها دارد.

وی افزود: چه شد که شهر آمرلین آزاد شد و موصل در مرحله آزاد سازی قرار گرفته که عامل آن دو چیز است نخست فتوای مراجع بویژه آیت الله سیستانی و عامل دوم هم به گفته خودشان سرلشکر سلیمانی است که فرهنگ دفاع مقدس را به جاهای دیگر صادر کرد.

وی گفت: مبادا به خاطر اینکه رفاه بیشتری داشته باشیم بگوییم در برابر آمریکا کوتاه بیاییم لذا در مذاکرات دیدید که آمریکا با پر رویی گفت علاوه بر هسته ای بحث موشکی هم است.

سردار جوانی با بیان این که امروز روز مقاومت است ادامه داد: رهبری در مصاف با آمریکا از ما هوشیاری و بصیرت می خواهد و باید هوشیار باشیم و راه آن هم بصیرت افزایی است که می تواند توطئه دشمن را خنثی کند.

وی گفت: اگر گروه های تروریسیتی در عراق و سوریه بحران ایجاد می کنند این بحران به خاطر ماست و باید ما جلوی این بحران را بگیریم لذا رفتن ما در سوریه، عراق و لبنان خاموش کردن بن آتش است اما افراد بی بصیرت می گویند ما چکار به سوریه و عراق داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید پشتوانه ولایت فقیه باشیم تا به این انقلاب ضربه ای وارد نشود و راه ولایت هم روشن است.

سردار جوانی افزود: آنها جنگ اقتصادی راه می اندازند اما رهبری راهکار آن را اقتصاد مقاومتی بیان می کند لذا راه حل ما مذاکرات هسته ای نیست اگرچه مذاکره منطق خود را دارد و ادامه می یابد.

وی در ادامه سخنانش گفت: مهمترین هدف از برپایی یادواره شهدا آن هم در دهه چهارم انقلاب بعد از گذشت بیش از ربع قرن از پایان دفاع مقدس این است که ما راه را گم نکنیم زیرا شهدا راه حرکت در مسیر کمال را برای ما نهادینه کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا به یادواره های ما نیاز ندارند این ما هستیم که به این یادواره ها نیاز داریم.

سردار جوانی گفت: باید راه امام راحل را با قوت ادامه دهیم زیرا پرچمی که امام بر افراشته است در دستان امام خامنه ای قرار دارد و امروز خط رهبری و ولایت، خط امام و روح الله است.

وی تاکید کرد: شهدا دو ویژگی داشتند نخست احساس مسوولیت و دوم هم بصیرت داشتند و به خاطر همین احساس مسوولیت بود که درس را رها کردند و برای دفاع از ارزش های اسلامی به جبهه ها رفتند.



ارسال نظر


آخرین خبرها