کد خبر: 41896 | زمان مخابره: 14:37:23 - سه شنبه 25 آذر 1393 | بدون نظر | |

درگذشت وزنه‌بردار ملی‌پوش

مرحوم میثم محبی، وزنه بردار ملی پوش، دیشب به علت گاز گرفتگی در منزل خود در شیراز درگذشت.

201438161038_mo-f0

به گزارش نشانه نیوز، فیروزی، مدیرمرکز حوادث و فوریتهای پزشکی فارس گفت: این جوان به علت استنشاق گاز co2 و خفگی در منزل خود درگذشته است.پیکر مرحوم محبی بامداد چهارشنبه در شیراز تشییع می شود.
محبی بهترین رکوردهای شخصی خود را پارسال ودرجریان هفته چهارم لیگ وزنه برداری به ثبت رساند؛ جایی که در حرکت یک ضرب ۱۷۶ و در دوضرب ۲۱۶ کیلوگرم را مهار کرد و با حدنصاب مجموع ۳۹۲ کیلوگرم در وزن خود صدرنشین شد.
میثم محبی سال ۱۳۸۸ همراه با تیم مناطق نفت خیز جنوب مدال طلای رقابتهای  وزنه برداری جام باشگاه های آسیا را به دست آورد.
او همچنین در سالهای  ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ با کسب عنوان قهرمانی دسته ۹۴ کیلوگرم  مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور، مدال طلای جام نامجو را از آن خود کرد.
این وزنه بردار شیرازی در سالهای گذشته در سه مقطع به اردوی تیم ملی دعوت شد.محبی در سه فصل گذشته نیز یکی از تاثیرگذارترین نفرات تیم شرکت ملی حفاری بود و در دو قهرمانی این  تیم  در  رقابتهای لیگ وزنه برداری کشور( سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲) سهیم بود.
وی که پارسال عنوان بهترین وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم  رقابتهای  لیگ را به دست آورد، امسال هم با دوبنده ملی حفاری در رقابتهای لیگ وزنه برداری شرکت کرد و جمعه پیش، با حدنصاب مجموع ۳۶۹ کیلوگرم، در رقابتهای دسته ۹۴ کیلوگرم عنوان دوم را به دست آورد.




ارسال نظر


آخرین خبرها