کد خبر: 41967 | زمان مخابره: 14:30:10 - شنبه 29 آذر 1393 | بدون نظر | |

واگذاری زمین بیمارستان درمانگاه تأمین اجتماعی راور قطعی شد

در جلسه ای که با حضور دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکلات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی راور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تشکیل گردید موضوع واگذاری زمین احداث درمانگاه تأمین اجتماعی راور قطعی شد.

به گزارش نشانه نیوزو به  نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور ،در جلسه ای که با حضور دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکلات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی راور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تشکیل گردید موضوع واگذاری زمین احداث درمانگاه تأمین اجتماعی راور قطعی شد.

در این جلسه که آقایان دکتر حق دوست ریاست دانشگاه ، آقای دکتر فخر مدیر درمان تأمین اجتماعی ، آقای میرصادقی فرماندار راور ، آقای اژدری شهردار راور حضور داشتند. آقای دکتر پور ابراهیمی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی و تأمین اجتماعی ، همدلی و وحدت ایجاد شده در بین سازمانهای درمانی استان را به نفع مردم دانست و افزود این همدلی در ارائه بهتر خدمات درمانی و کاهش آلام بیماران بسیار موثر است.

ایشان در ادامه به فرمایش مهم مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار و همراه او فقط باید دغدغه بیماری را داشته باشند و مسائل و مشکلات مالی نباید دغدغه اصلی باشد اشاره و آن را نشانه اهمیت موضوع دانستند.
لازم به ذکر است در سفر چند ماه گذشته آقای دکتر نوربخش ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی و معاونین ایشان به راور که به دعوت آقای دکتر پور ابراهیمی صورت گرفت احداث درمانگاه سطح یک تامین اجتماعی شهرستان راور به تصویب سازمان رسید و با توجه به حل مشکل واگذاری زمینی از سوی دانشگاه علوم مقرر شد ظرف ده روز آینده اقدامات کارشناسی انجام و با تهیه نقشه عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

لازم به ذکر است قرار بود ساخت این واحد درمانی از تابستان شروع شود که با توجه به مشکل واگذاری زمین به تعویق افتاده بود که با حل مشکل آن در این جلسه عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد. ضمناً قرار شد مبلغ پرداختی از سوی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی بابت بهای زمین واگذار شده تماماً در زمینه بهداشت و درمان راور هزینه شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها