کد خبر: 46930 | زمان مخابره: 10:47:50 - پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

انتخابات خانه هنرمندان کرمان ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود

عضو هیات موسس خانه هنرمندان کرمان گفت: انتخابات این خانه از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در محل خانه شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش  نشانه نیوز، امیر عابدین پور عصر چهارشنبه در نخستین نشست خبری خانه هنرمندان کرمان افزود: انتخابات خانه هنرمندان کرمان در هر روز برای یکی از انجمن ها و تشکل های زیرمجموعه برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاقه مندان به نامزد شدن در انتخابات خانه هنرمندان از امروز تا هشتم اردیبهشت برای ثبت نام و ارایه فرم های مربوط به دبیرخانه این خانه فرصت دارند.


وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام برای انتخابات تمدید نمی شود گفت: از نهم تا ۱۱ اردیبهشت مهلت بررسی بانک اطلاعاتی و فرم های ارایه شده از سوی نامزدها خواهد بود.

عضو هیات موسس خانه هنرمندان کرمان تصریح کرد: فهرست افراد مجاز به رای دادن و نیز نامزدها از ۱۱ اردیبهشت ماه اعلام می شود و از ۱۲ تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت زمان قانونی تبلیغات فردی و گروهی نامزدهاست.

وی گفت: این انتخابات از ۱۵ اردیبهشت ماه با انتخابات تشکل تئاتر شروع و به ترتیب انتخابات موسیقی، عکاسان، هنرهای تجسمی، شاعران، سینما، خوشنویسان، داستان نویسان و نویسندگان و منتقدان آثار هنری برگزار می شود.

عابدین پور افزود: ۲۵ اردیبهشت ماه نیز اولین مجمع عمومی خانه هنرمندان استان کرمان برگزار می شود.


وی گفت: سایت رسمی خانه هنرمندان به نشانی www.kermanartists.ir فعال شده و علاقه مندان می توانند اطلاعات تکمیلی مورد نیاز خود را از این سایت دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ نفر در تدوین این آیین نامه ها و اساسنامه همکاری کردند افزود: اعضای هیات موسس خانه هنرمندان کرمان ۱۲ نفر و تعداد شورای عالی این خانه، ۱۷ نفر است.

عابدین پور گفت: چهار نفر از افراد شورای عالی خانه هنرمندان کرمان علی البدل و بقیه برای دو سال تمامی امور قانونی، مالی و محاسباتی خانه را انجام می دهند.


وی تاکید کرد: خانه هنرمندان کرمان با چهار هدف کلی تشکیل صنف و استیفای حقوق مادی و معنوی هنرمندان، آموزش در شکل کلان، چرخه اقتصادی و ایجاد زیرساخت های فنی و تخصصی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری راه اندازی شده است.

وی گفت: تمامی موسسات هنری و فرهنگی می توانند عضو خانه هنرمندان کرمان باشند.

عضو هیات موسس خانه هنرمندان کرمان افزود: دبیرخانه این تشکل در طبقه همکف مجتمع فرهنگی و هنری کرمان در چهارراه سمیه واقع شده است.

سمیه حسن شاهی



ارسال نظر


آخرین خبرها