کد خبر: 46938 | زمان مخابره: 10:58:53 - پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

پورابراهیمی: افزایش اختیارات استانداران خواسته جدی نمایندگان است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش اختیارات استانداران از خواسته های جدی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش  نشانه نیوز،  محمدرضا پورابراهیمی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده استان کرمان با محوریت اشتغال و کارآفرینی افزود: از معاون رییس جمهوری درخواست داریم واقعیت اختیارات استانداران را به عنوان یک موضوع مهم در جلسات هیات دولت مطرح کند و این امر را در قانون برنامه ششم توسعه لحاظ خواهیم کرد.

وی گفت: به دلیل نبود مدیریت صحیح در بازار برخی کشاورزان در زمان برداشت محصول با مشکل روبرو می شوند.

وی تاکید کرد: باید به شکل جدی از تولید حمایت کرد و ما در حوزه تولیدات روستایی با مشکلاتی روبرو هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم به گردشگری روستایی اشاره کرد و گفت: این حوزه چند متولی دارد و بخشی از آن در حوزه دولت است که باید برای حذف موازی کاری ها در این موضوع تصمیماتی با ساختار متمرکز گرفته شود.

وی افزود: فرصت خوبی برای تدوین برنامه ششم در مجلس داریم و بزودی لایحه پیشنهادی از سوی دولت ارایه خواهد شد.

پورابراهیمی بیان کرد: تحول در ساختار موضوع باید به صورت جدی انجام شود و حوزه مسائل علم و دانش امروز می تواند با رویکرد کارآفرینی مبنا قرار گیرد.

وی گفت: در زمینه کارآفرینی و اشتغال آنچه تا امروز انجام شده باید بررسی شود و آخرین جمع بندی را برای تدوین برنامه ششم ملاک قرار دهیم و دولت در این زمینه ورود کرده است.

وی اظهار کرد: شاید بیشترین اهتمام ما در مجلس بر روی مصوبات مربوط به روستاها بوده و امسال ۵۰۰ میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای آب روستاها در نظر گرفته شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها