کد خبر: 46990 | زمان مخابره: 15:14:46 - شنبه 5 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

تعطیلی مدارس نمونه دولتی در راور فاقد کارشناسی جامع است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیامدهای بد ناشی از تعطیلی مدارس نمونه دولتی، گفت: تعطیلی مدارس نمونه دولتی در راور فاقد کارشناسی جامع است.

 

به گزارش  نشانه نیوز، “محمدرضا پورابراهیمی” در نامه ای مکتوب خطاب به دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش، خواستار جلوگیری از تعطیلی مدارس نمونه دولتی در شهرستان راور با توجه به وضعیت خاص این شهرستان شد.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی این مدارس در راور اثرات سوء و تبعات منفی اجتماعی به دنبال دارد، گفت: مهاجرت نخبگان و کاهش انگیزه در دانش آموزان بی بضاعت مهمترین پیامد منفی این اقدام است.

 

پورابراهیمی با اشاره به تسریع رشد منفی جمعیت در این شهر، گفت: طرح تعطیلی مدارس نمونه دولتی در شهر راور فاقد کارشناسی جامع و پیوست فرهنگی اجتماعی بوده و برای این شهرستان در شرایط خاص اجتماعی باید تصمیم مجزا اتخاذ شود.

 

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از تعطیلی این مدارس در راور خواسته بحق مربیان و خانواده های دانش آموزان، اعضای انجمن های اولیاء و مربیان، فرهنگیان و عموم مردم راور است، خاطر نشان کرد: متاسفانه با توجه به فوریت این موضوع وزیر آموزش و پرورش در مکاتبه نامه در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۴ و طرح این موضوع هنوز جوابی در این خصوص نداده و در نامه ای مجدد پیرو زده شده است.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهتر است در اسرع وقت از تعطیلی مدارس نمونه دولتی در راور جلوگیری و بررسی های بیشتری با توجه به پیامد های بد این طرح در راور انجام شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها