کد خبر: 47025 | زمان مخابره: 9:14:14 - یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

نشست هم اندیشی شورای عالی بسیج رسانه برگزار شد

نشست هم اندیشی شورای عالی بسیج رسانه برگزار شد.

images_7

به گزارش نشانه نیوز، در ابتدای این نشست سید ابراهیم یزدی، مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمان به ارایه برنامه های بسیج رسانه در سال جاری پرداخت و افزود: امید است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند بتوانیم در سایه همدلی و همزمانی به اهداف پیشرو دست یابیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ نفر از اعضا کارت بسیج فعال دریافت کرده اند، تصریح کرد: در حال پیگیری است تا برای سایر اعضای فعال نیز کارت صادر شود.

وی ایجاد حلقه صالحین، آموزش کاربردی خبرنگاری برای بسیجیان فعال، برگزاری یادواره شهدای رسانه استان، گرامی داشت روز بسیج رسانه، برگزاری نمایشگاه رسانه ای و ایجاد پایگاه اطلاع رسانه ای از شبکه شبا را از جمله برنامه ها ذکر کرد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمان ادامه داد: برگزاری  ارودی راهیان نور و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از جمله سایر برنامه ها است.

یزدی، همچنین به بحث بسیج سازندگی اشاره و تصریح کرد: برگزاری اردوهای رسانه ای در بحث بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی نیز از جمله کارهایی است که سازمان بسیج رسانه مدنظر دارد.

photo_2015-04-26_06-43-07-300x267

در این نشست همچنین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: خروجی بسیج رسانه باید برای جامعه شفابخش باشد.

حجت الاسلام محمدعلی محسن‌زاده  در نشست هم اندیشی شورای بسیج رسانه استان کرمان، افزود: اگر بخواهیم خروجی کار بسیج رسانه شفای دردهای مردم باشد، باید در اوج حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیج رسانه با حرکت در اوج، زیبایی‌های جامعه را ببیند و تولیدی‌اش، شفابخش باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله ابراز نمود: شخص شخیص ولایت، مطرح‌ترین گل خوشبوی جامعه بشریت است که اگر در رکاب و ملازم ایشان حرکت کنیم، خروجی کارمان شفابخش جامعه است.

حجت الاسلام محسن‌زاده تصریح کرد: برای دنبال کردن اهداف، تنها نسخه شفابخش برای جامعه، تبیین فرامین ولایت است.

وی افزود: عده‌ای با توجه به شعار سال،”دولت، ملت، همدلی و همزبانی” برداشت می‌کنند که هیچ حرفی نباید زد، عده‌ای هم نیش زهرآلود می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله، اظهار نمود: نیش زنبور برای متجاوز به حریم اوست، اگر جامعه اسلامی را به کندوی عسل تشبیه کنیم، درمی‌یابیم که باید در مقابل تعدی و تجاوزگران به جامعه اسلامی؛ مقاومت و از ارزش‌ها حراست کنیم.

وی  گفت: باید تولی در اوج و تبری را در حد لازم با هدف جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: بحث امریکا با ما، بحث هسته‌ای، حقوق بشر و … نیست، آن‌ها به دنبال تغییر شعارهای انقلاب اسلامی هستند/امریکا به دنبال پیروزی برای حل مشکلات خودش است.

21631_orig-300x210

سردار روح الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست هم اندیشی شورای بسیج رسانه استان افزود: امروز امریکا به پیروزی کمتر از جنگ سرد بین دو قطب مطرح و یا پیروزی در جنگ جهانی دوم راضی نمی‌شود و مذاکرات هسته‌ای و حقوق بشر هم تنها یک بهانه است.

وی خاطر نشان کرد: امریکایی‌ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، چالش‌های درونی و بیرونی، نیاز به یک پیروزی دارند و راهکارشان برای نیل به هدف، امریکایی کردن مدیریت‌ها، فرهنگ و اقتصاد ملت‌ها و دولت‌هاست.

نوری ابراز داشت: امروز امریکا با بیش از ۱۶ هزار میلیارد دلار بدهی، در حل مشکلات خود درمانده‌است و ادعای حل مشکلات جهان را دارد.

وی تصریح کرد: امروز کمتر سرمایه‌گذاری حاضر است سرمایه‌اش را در فلسطین اشغالی بریزد و هنوز امریکا و صهیونیسم نتوانسته‌اند از ساکنان تحمیلی در فلسطین اشغالی به عنوان ساکنان حقیقی نام ببرند و هنوز نتوانسته‌اند فلسطینی‌ها را قانع به مذاکره کنند.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: امریکا به دنبال پیروزی بر نظام جمهوری اسلامی است تا به مردم دنیا بگوید شما که از ایرانی‌ها مقاومتر و خدایی‌تر نیستید.

وی خاطر نشان کرد: آن‌ها از ملت ایران و نظامی که به برکت ولایت و خون شهدا و استقامت مردم برپا شده، می‌خواهند که شعارهای انقلاب را تغییر دهند و بحث آن‌ها در مذاکرات، موشک و هسته‌ای و حقوق بشر نیست بلکه دست برداشتن ملت ما از خونبهای شهیدان است.

نوری ابراز نمود: به لطف الهی تاکنون امریکا در هیچیک از اهداف خود در این خصوص موفق نبوده و انوار نورانی اسلام و انقلاب اسلامی، مهر و محبت جمهوری اسلامی و تاثیر مقاومت ملت، همچنان طی طریق می‌کند.

وی مردم یمن را مردمی شجاع، جنگجو و سختی کشیده و معتقد به آرمان‌های خود دانست که با امام خمینی و امام خامنه‌ای بیعت نموده و ارادتمند ولی فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

نوری خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است و نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، بیانگر افق دید ایشان می‌باشد.

به گزارش هجرت نیوز، وی در پایان گفت: غفلت نکنیم مردم متدین و انقلابی دنیا به مردم ما نگاه می‌کنند و طراز انقلاب اسلامی ما طراز همه‌ی دنیا و ابرقدرتهاست.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها