کد خبر: 47309 | زمان مخابره: 8:39:20 - دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

اعتکاف نمونه بارز تفکر انقلابی در نسل جوان ما است

دکتر پورابراهیمی با اشاره به حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف، گفت: اعتکاف نمونه بارز تفکر انقلابی در نسل جوان ما است.

به گزارش نشانه نیوز، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شب گذشته ( ۱۳ اردیبهشت ) در جمع معتکفین مسجد تاریخی گنج در کرمان با بیان اینکه دشمنان تصور می کردند بعد از گذشت زمانی کوتاه از انقلاب ایران، رویش مذهبی در کشور دچار چالش می شود، گفت: اما اکنون مشاهده می شود که نسل جدید ما آگاه تر و قوی تر در مراسم معنوی حضور پیدا می کنند و بر باورهای اعتقادی خود محکم هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن ماهواره را برای تضعیف اعتقادات مسلمانان بویژه شیعیان تقویت کرد، افزود: قصد آنها گرفتن نسل سوم و چهارم ما از انقلاب بود که با شکست مواجه شده است.

پورابراهیمی با اشاره به حضور پرشور نسل جوان در مراسم معنوی اعتکاف، خاطر نشان کرد: این حضور چشمگیر نشان از پایه های محکم انقلاب است که امروز نه تنها توطئه های دشمنان نظام اسلامی تحقق نیافته بلکه حضور مردم بویزه نسل جوان ما در این مراسم بیشتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل پایه های این انقلاب اسلامی را محکم طراحی و به اجرا در آورد، گفت: نمونه بارز این تفکر انقلابی را امروز می توان در چهره همین جوانان معتکف در مساجد دید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بوجود این جوانان و نوجوانان معتکف افتخار می کند، افزود: رمز موفقیت و تداوم انقلاب همین خداجویی و تمسک به اهل بیت (ع) است که به لطف خداوند و رهبری عالمانه رهبر فرزانه انقلاب روز به روز در بین مردم مسلمان ایران زنده تر می شود.

خبرنگار: ثارالله انکوتی



ارسال نظر


آخرین خبرها