کد خبر: 47775 | زمان مخابره: 14:39:14 - چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

سالیانه ۲۰ هزار گردشگر خارجی به کرمان سفر می کنند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از حضور سالیانه ۲۰ هزار گردشگر خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز، ، محمد جهانشاهی  در حاشیه ورود سفیر ژاپن به کرمان اظهار داشت: استان کرمان دارای ظرفیت های گردشگری فراوانی بوده و سالیانه ۲۰ هزار گردشگر خارجی در این خطه حضور پیدا می کنند.

وی از ارگ بم و باغ شاهزاده ماهان به عنوان آثار ثبت جهانی استان کرمان یاد کرد و افزود: سفر سفیر ژاپن به کرمان اقدام مهمی برای ایجاد بستر لازم به منظور حضور گردشگران ژاپنی در کرمان است.

جهانشاهی خواستار حضو گردشگران ژاپنی در کرمان شد و تصریح کرد: هر ساله تعداد گردشگران خارجی که در این خطه حضور پیدا می کنند افزایش می یابد.

این مسئول در خصوص حادثه هشت سال گذشته در جنوب شرق کشور گفت: در آن زمان ناامنی هایی توسط گروهک های معاند در این منطقه ایجاد شده بود که به دنبال آن یک حادثه گروگانگیری گردشگران خارجی در جنوب شرق کشور رخ داد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان یادآور شد: در پی این رویداد حضور گردشگران در این منطقه متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه کرمان از امنیت مطلوبی برخوردار است، یادآور شد: این استان دارای جاذبه های گردشگری بیشماری است که با معرفی آن ها به جهانیان می توان شاهد حضور خیل عظیم گردشگران در این استان باشیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها